سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 12 مهر 1400 در ساعت 55 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راهنمای خرید ترازو دست دوم

وجود ترازو در فروشگاه ها به حدی ضروری است که نبود آن میتواند برای مدتی برخی کار و کاسبی ها را به مرحله تعطیلی بکشاند و همین دلیل است که امروزه اغلب فروشگاه داران بیش از آنکه دیگر تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز را تهیه نمایند ابتدا به سراغ خرید ترازو میروند و یک ترازوی مناسب برای فروشگاه تهیه میکنند. اما ممکن است قیمت ترازو عاملی باشد تا مالک فروشگاه نتواند ترازویی متناسب با نیاز خود را تهیه کند. در این گونه مواقع بهترین راهکار خرید ترازو دست دوم است. شاید با شنیدن این جمله تصور کنید که با خرید ترازوی دست دوم ضرر خواهید کرد و بعد از مدتی مجبور به خرید مجدد ترازو خواهید شد. اما اگر تا انتهای این مطلب یعنی راهنمای خرید ترازو دست دوم با ما همراه باشید میتوانید یک ترازوی کارکرده مناسب و با کیفیت که میتواند تا مدت طولانی پاسخگوی نیاز شما باشد را تهیه نموده و از سویی در هزینه های خود نیز صرفه جویی به عمل آورید.

ترازو محک

مراکز معتبر را برای خرید ترازو دست دوم انتخاب کنید

اولین نکته ای که در مقاله راهنمای خرید ترازو دست دوم باید به آن بپردازیم و از اهمیت بسیار زیادی نیز نسبت به دیگر موارد برخوردار است، انتخاب فروشندگان معتبر و خوش نام است. حال مطمئنا این سوال برای شما ایجاد خواهد شد که از کجا مراکز معتبر را برای خرید ترازوی دسته دوم بیابیم؟ با نگاهی به آگهی های درج شده در اینترنت و همچنین نشریات پی خواهید برد که فروش ترازو دست دوم در فروشگاه های زیادی انجام میشود و انتخاب یکی از آنها مطمئنا کار دشواری است به خصوص اگر برای اولین بار قصد خرید ترازو داشته باشید. اگر قصد خرید ترازوی دیجیتال دست دوم به صورت حضوری را داشته باشید پس کار سخت تری در پیش دارید زیرا بررسی اعتبار فروشگاه های عرضه حضوری ترازو نسبت به فروشگاه های اینترنتی کمی دشوار است. بهتر است قبل از آن که از این فروشگاه ها خرید ترازوی دسته دوم را انجام دهید ابتدا با افرادی که سابقه خرید ترازو دارند مشورت کنید. این افراد با توجه به اینکه چندین مرتبه از فروشگاه های مختلف خرید کرده اند به خوبی میدانند که کدام فروشگاه ها از اعتبار بالاتری برخوردار هستند. اما ممکن است شما فردی را برای مشورت با او و برای خرید ترازوی دیجیتال دست دوم سراغ نداشته باشید که از این رو دفاتر مرکزی و یا نمایندگی های فروش ترازو بهترین گزینه پیش روی شما خواهند بود. برخی از برندهای ترازو، نمایندگی و دفاتر مرکزی را برای فروش محصولات خود در نظر میگیرند که اعتبار آنها از فروشگاه های بدون نام و نشان به مراتب بسیار بالاتر است. درست است که این نمایندگی ها و دفاتر مرکزی به ندرت فروش ترازوی دیجیتال دست دوم را انجام میدهند اما اگر ترازوهای کارکرده را نیز به فروش برسانند، مطمئن ترین گزینه پیش روی شما خواهند بود. فروشگاه تراز محک (دفتر مرکزی ترازوی محک) یکی از مراکز معتبر فروش ترازو دست دوم در کشور است و میتوانید با اطمینان خاطر کامل خرید خود را از این فروشگاه و با دریافت مشاوره رایگان انجام دهید. اما برای خرید ترازوی دیجیتالی دست دوم روش های غیر حضوری را نیز میتوانید انتخاب کنید و باید بگوییم با گسترش اینترنت و فروشگاه های اینترنتی این روش طرفداران بیشتری پیدا کرده است. خرید ترازو کار کرده از فروشگاه های اینترنتی به مراتب بسیار آسان تر است و شما مشخصات کاملی از ترازو و همچنین تصاویری از آن را مشاهده و سپس خرید خود را نهایی میکنید اما توجه داشته باشید در این روش نیز باید تنها به دنبال فروشگاه های اینترنتی معتبر و مجاز باشید که در ادامه در این رابطه و به منظور یافتن فروشگاه معتبر مواردی را به شما یاد آور خواهیم شد.

قبل از خرید ترازوی دست دوم از فروشگاه های اینترنتی اعتبار سنجی کنید

در ادامه مطلب راهنمای خرید ترازو دست دوم باید به اعتبار سنجی از فروشگاه های اینترنتی اشاره کنیم. درست است که خرید ترازوی دیجیتال دست دوم از فروشگاه های اینترنتی کار را برای خریدار تا حد زیادی آسان کرده است اما اینگونه نیست که شما با مشاهده اولین فروشگاه اقدام به خرید کنید. برای خرید ترازوی دیجیتالی دست دوم ابتدا اعتبار فروشگاه را مورد بررسی قرار داده و بعد از آنکه نسبت به این موضوع اطمینان کامل حاصل نمودید سپس خرید خود را انجام دهید. اما از فروشگاه های اینترنتی چگونه میتوان برای خرید ترازوی دسته دوم اعتبار سنجی نمود؟ روش های اعتبار سنجی فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه های حضوری متفاوت تر و البته آسان تر است. در ابتدا و برای خرید ترازوی دست دومابتدا باید نماد اعتماد الکترونیکی آن را که اغلب در قسمت انتهایی سایت درج میشود مورد بررسی قرار دهید. طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران هر فروشگاه اینترنتی که اقدام به فروش ترازو و فروش ترازو دست دوم میکند باید این نماد را دریافت کرده باشد. این نماد به آسانی به فروشگاه های اینترنتی تعلق نمیگیرد و تحقیقات زیادی نسبت به فروشگاه حاصل میشود که همین موضوع تا حد زیادی فروشگاه را برای خرید ترازو کار کرده تایید خواهید کرد. اما این موضوع یعنی اخذ نماد توسط فروشگاه نیز کافی نیست. یک فروشگاه اینترنتی باید به صورت تخصصی در زمینه فروش ترازو و ترازوی دیجیتال دست دوم فعالیت داشته باشد تا بتواند در کنار نماد الکترونیکی به خوبی اعتماد شما را به خود جلب کند. برخی از فروشگاه های اینترنتی وجود دارند که در کنار دیگر محصولات خود اقدام به فروش ترازو دست دوم میکنندکه این فروشگاه ها به دلیل عدم تخصص و شناخت کافی نمیتوانند حتی اگر نماد اعتماد دریافت کرده باشند مورد اعتماد قرار گیرند. فروش ترازوی دیجیتال دست دوم کاری تخصصی است و کارشناسان فروشگاه باید ترازوی کار کرده را به صورت سالم خریداری و سپس در معرض فروش قرار دهند. و یا حتی اگر ایرادی در ترازو یافت شود باید ابتدا ایراد را برطرف و سپس با یاد آور شدن ایراد به خریدار، آنرا به فروش برسانند. برای خرید ترازوی دست دوم با اطمینان کامل میتوانید فروشگاه تراز محک را که یکی از دفاتر مرکزی ترازوی محک در تهران است انتخاب نمایید.

ترازوی دست دوم را به شرط بخرید

در بالا مواردی را برای خرید ترازوی دسته دوم به شما یاد آور شدیم که تا حد زیادی میتواند کار شما را برای تهیه یک ترازوی کارکرده و با کیفیت مناسب آسان کند اما برای اینکه بتوانید محکم کاری کرده و خیال خود را راحت کنید باید ترازو را به شرط بخرید. شما اگر برای خرید ترازوی نو و آکبند به یک فروشگاه مراجعه کرده باشید مطمئنا به شما خواهند گفت که در صورت بروز هر گونه مشکل برای این ترازو باید آن را برای رفع مشکل به نمایندگی و گارانتی واگذار نمایید و ما نمیتوانیم بابت سالم و بی نقص بودن دستگاه تضمینی به شما بدهیم اما در خرید ترازوی دیجیتالی دست دوم همه چیز متفاوت خواهد بود. شما برای خرید ترازوی دیجیتال دست دوم باید از فروشنده بخواهید تا در صورت بروز هر گونه مشکل برای ترازو آنرا تعویض و یا مبلغ پرداخت شده را به شما عودت دهد. برخی از فروشندگان در هنگام خرید ترازوی دیجیتال دست دوم توسط مشتری هیچگونه شرطی را نمیپذیرند که این موضوع ممکن است به ضرر خریدار تمام شود. اما شما نیز به عنوان خریدار باید خرید ترازوی دیجیتالی دست دوم را در صورتی که اطمینان کافی به فروشنده ندارید تنها به صورت شرطی انجام دهید و اگر پس از خرید ترازو با مشکل مواجه شد ترازو را مرجوع نمایید. برای خرید ترازو کار کرده بهترین گزینه ای که پیش روی شما قرار دارد فروشگاه تراز محک است زیرا کلیه ترازوهای کار کرده موجود در این فروشگاه همگی از سلامت کامل برخوردار هستند و یا مشکل آنها به خوبی برطرف و سپس در معرض فروش قرار گرفته اند.

از قیمت ترازو دست دوم اطمینان یابید

مورد دیگری که لازم دیدیم تا در مطلب راهنمای خرید ترازو دست دوم به آن اشاره کنیم قیمت ترازوی دست دوم است. شکی نیست که قیمت ترازو دست دوم از ترازوهای نو و آکبند بسیار مناسب تر است اما آیا این موضوع باید دلیلی شود تا بدون هیچگونه بررسی نسبت به خرید اقدام نماییم؟ بهترین راهکار برای رسیدن به بهترین قیمت ترازوی دست دوم استعلام از فروشندگان مختلف است. قیمت ترازو دست دوم به راحتی از فروشگاه های اینترنتی قابل استعلام و بررسی است و میتوانید از وب سایت این فروشگاه ها به یک قیمت مناسب دست یابید. اما توجه داشته باشید که عواملی وجود دارند که بر روی قیمت ترازوی دست دوم تاثیر گذار هستند و میتوانند قیمت یک مدل ترازوی کارکرده را با نوساناتی همراه کنند. یک عامل که بر روی قیمت ترازو دست دوم تاثیر گذار است، تعمیری بودن یا نبودن ترازو است. ممکن است قیمت ترازوی دست دوم که کاملا سالم و بی نقص باشد و هیچگونه تعمیری نیز بر روی آن انجام نشده باشد از ترازویی با همان مدل اما تعمیری بالاتر باشد که این افزایش قیمت کاملا منطقی است. همچنین قیمت ترازو دست دوم تحت تاثیر عمر ترازو نیز متفاوت خواهد بود. ترازویی که عمر کمتری داشته باشد مطمئنا گران تر از ترازویی است که چند سال در فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته و توجه داشته باشید که خرید ترازوی کار کرده با عمر کمتر همواره پیشنهاد میشود. با خرید ترازوی دسته دوم از فروشگاه تراز محک از بابت قیمت ها کاملا آسوده خواهید بود و هزینه های خود را با انتخاب این فروشگاه خواهید کاست. انواع ترازوی فروشگاهی در برند محک در این فروشگاه آماده فروش هستند که همگی با قیمت های مصوب و با گارانتی معتبر عرضه میشوند. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()