سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

کالباس بر محک

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کالباس بر یا کالباس بر محک از تجهیزاتی ضروری برای بسیاری از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و پروتئینی است که تیغه بران آن هر گونه ماده پروتئینی حتی ماده ای با بافت سخت را به راحتی برش میدهد. کالباس بر محک (Mahak) در میان دیگر برندهای خارجی و همچنین ایرانی موجود در بازار توانسته جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. در ساخت کالباسبر محک مطابق با استاندارد های روز دنیا عمل شده و همچنین از آنجایی که شرکت توزین توان سنجش همواره سعی نموده از تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود بهره گیرد از لحاظ امکانات و ایمنی هیچ کم و کاستی نسبت به سایر برندها ندارد و در مواردی یک سر و گردن از آنها بالاتر است. یکی از مواردی که در ساخت انواع اسلایسر کالباس محک به خوبی چشم نوازی می­کند، بدنه بسیار مستحکم و بهداشتی آن است. از آنجایی که بهداشت در محیط های فروشگاهی و آشپزخانه های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است، کلیه تجهیزاتی که در آن وجود دارند و یا حد اقل تجهیزاتی که با مواد غذایی سر و کار دارند باید قابلیت تمیزشوندگی داشته باشند. در ساخت اغلب مدل های کالباس بر محک، بدنه ای آلومینیومی آن هم آنودایز شده به کار رفته که این موضوع اول از هر چیز ورود آلودگی را به بدنه سخت تر کرده و همچنین به راحتی نیز قابل تمیز شدن است. آلومینیوم به کار رفته در تولید کالباسبر محک کاملا ضد زنگ است و در صورت برخورد ضربه به سختی آسیب خواهد دید. انواع دستگاه کالباس بر محک همچنین به تیغه ای بسیار با کیفیت مجهز شده اند که به راحتی کالباس و یا حتی گوشت را برش می­دهند و در عین حال طول عمر بالایی نیز دارند. موتور دستگاه کالباس بر محک نیز که قلب تپنده آن را شکل داده به خوبی از عهده نیاز فروشگاه های بزرگ و کوچک برخواهد آمد. اسلایسر کالباس محک در فروشگاه اینترنتی تراز محک و با بهترین قیمت عرضه می­شود و برای خرید می­توانید ابتدا مشاوره کاملی را از تیم فروش مجرب فروشگاه تهیه نموده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید کالباس بر همچنین روش خرید اینترنتی نیز برای شما فراهم آمده که پس از مشاهده اطلاعات محصول میتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید و جزو پرطرفدارترین روش ها نیز محسوب میگردد.

کالباس بر محک

خرید و فروش انواع کالباس بر محک با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی تراز محک

کالباس بر محک به دلایل گوناگون طرفداران بسیار زیادی در کشور ما دارد که یکی از دلایل آن را در بالا یاد آور شدیم. اما تنها کیفیت کالباسبر محک نیست که سبب شده تا به محبوبیت بالایی دست یابد. پشتیبانی بسیار خوب انواع دستگاه کالباس بر محک را باید مثال زدنی دانست. شاید کمتر برندی را بتوان در کشور یافت که مانند اسلایسر کالباس محک از این چنین پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. به همین دلیل نیز خرید و فروش انواع کالباس بر محک روز به روز افزایش می یابد. خرید و فروش انواع کالباس بر محک به روش های گوناگونی انجام می­شود که متناسب با شرایط خود می­توانید بهترین روش را انتخاب و مدل مناسب از کالباسبر محک را سفارش دهید. روش اینترنتی از نوین ترین روش هایی است که امکان خرید دستگاه کالباس بر محک را آسان کرده است. در این روش که فروشگاه تراز محک نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته شما می­توانید به وب سایت فروشگاه مراجعه و پس از کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید اسلایسر کالباس محک نمایید. قیمت کالباس بر در این روش به راحتی قابل استعلام و مشاهده است پس از بابت قیمت ها نیز با مشکلی مواجه نمیشوید.

کالباسبر

انواع کالباس بر محک

در حال حاضر انواع کالباس بر محک را می­توانید انتخاب و خریداری کنید که باید به کالباس بر دستی محک، کالباس بر اتوماتیک محک و کالباس بر ترازو دار محک اشاره نمود. از انواع کالباس بر محک که برای برش نیاز به نیروی انسانی دارد کالباس بر دستی محک است و فروشنده باید به صورت دستی عمل برش را انجام دهد. کالباس بر دستی محک از رایج ترین کالباس بر هایی است که این روزها در اغلب فروشگاه ها می­توان یافت. اما یکی از انواع کالباس بر محک که کار را برای برش آسان کرده کالباس بر اتوماتیک محک است. کالباس بر اتوماتیک محک عمل برش را به صورت خودکار انجام می­دهد و برای صنوفی مناسب است که حجم بالایی از کالباس و گوشت را برش می­دهند و یا زمان کافی برای این کار ندارند. اما در آخر نیز باید به یکی از انواع کالباس بر محک یعنی کالباس بر ترازو دار محک اشاره کنیم. کالباس بر ترازو دار محک کار شما را در توزین آسان خواهد کرد و دیگر نیازی به ترازو برای توزین کالباس و گوشت نخواهید داشت. کالباس بر ترازو دار محک نیز به صنوفی که در کنار برش به توزین نیاز دارند پیشنهاد می­شود. انواع کالباس بر محک با بهترین قیمت را تنها با یک تماس و یا چند کلیک و یا حتی به صورت حضوری می­توانید از فروشگاه اینترنتی تراز محک خریداری نمایید. در واقع با خرید کالباس بر محک از فروشگاه اینترنتی تراز محک شما نه تنها خرید آسانی را تجریه خواهید کرد بلکه هزینه های خود را نیز تا حد زیادی خواهید کاست.

  • کالباس بر دستی محک (ساده)

از انواع کالباس بر محک که مانند بسیاری از کالباسبر های موجود در بازار به صورت دستی میتواند مواد پروتئینی را اسلایس کند، کالباس بر دستی محک است. این نوع کالباس بر با توجه به اینکه به کمک نیروی انسانی و دست میتواند مواد پروتئینی را برش دهد اینگونه نامگذاری شده است و از فروش و محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. کالباس بر ساده محک از بدنه ای آلومینیومی آنودایز شده برخوردار است که مقاومت و استحکام بسیار خوبی را برای دستگاه کالباس بر ایجاد کرده است. این کالباس بر ساده محک از وزن معادل 16 کیلوگرم برخوردار است و بدین ترتیب از بابت حمل و جابجایی آن مشکلی نخواهید داشت و یک نفر به راحتی میتواند آن را از نقطه ای به نقطه ای دیگر جابجا کند. قدرت موتور کالباس بر ساده محک برابر با 180 وات است که از لحاظ قدرت میتوان گفت کاملا استاندارد است و میتواند به خوبی نیاز یک فروشگاه پروتئینی را مرتفع کند. قطر تیغه کالباس بر دستی محک برابر با 27.5 سانتی متر است و میتواند مواد پروتئینی را با قطر حداکثر 24 سانتی متر برش دهد. حد اکثر ضخامت برش این کالباس بر دستی محک نیز 1 سانتی متر است. 

کالباس بر ساده محک

  • کالباس بر ترازودار محک

از دیگر انواع کالباس بر محک که به مراتب از نوع دستی و ساده محبوب تر است و جدیدتر نیز محسوب میگردد، کالباس بر ترازودار محک است. این نوع کالباسبر محک یک آپشن اضافه نسبت به مدل ساده دارد که آن هم تعبیه ترازو بر روی بدنه آن برای توزین مواد اسلایس شده است بلافاصله بعد از برش دادن است. دقیقا زمانی که برش توسط کالباس بر ترازودار محک انجام میشود، مواد اسلایس شده بر روی بخش مخصوص قرار میگیرند و وزن آنها بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. قطر تیغه این کالباسبر 27.5 سانتی متر و حد اکثر قطر برش آن نیز 24 سانتی متر است. حداقل ضخامت برش توسط این کالباسبر نیز 1 سانتی است. از لحاظ موتور نیز همان موتور نوع دستی برای آن در نظر گرفته شده و میتواند 180 وات قدرت تولید کند. بدنه آلومینیومی آنودایز شده نیز به خوبی از کالباس بر ترازودار محک در برابر آب و رطوبت و ضربه محافظت میکنند و از سویی قدرت تمیزشوندگی خوبی را نیز برای آن به همراه می آورند.

کالباس بر ترازودار محک

ویژگی های کالباس بر محک :

  • بدنه بسیار مستحکم از جنس آلومینیوم آنودایز شده کاملا ضد زنگ و قابل شستشو
  • مجهر به موتور قدرتمند 180 واتی
  • مجهز به ترازوی داخلی در مدل ترازودار برای توزین مواد پروتئینی بلافاصله بعد از اسلایس شدن
  • دارای تیغه 27.5 سانتی متری بسیار تیز و با کیفیت
  • برش مواد پروتئینی با ضخامت 1 سانتی متر
  • قابلیت تنظیم برش 
  • وزن و ابعاد مناسب برای نگهداری و جابجایی آسان
  • دارای 2 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش

تفاوت کالباس بر محک ساده و کالباس بر ترازودار محک :

هر دو کالباس بر محک در مدل ساده و ترازو دار از فروش بالایی برخوردار هستند و تفاوتی نیز از لحاظ کارکرد با یکدیگر ندارند. در ساخت و تولید هر دو مدل کالباس بر محک از قطعات یکسان و بسیار با کیفیتی استفاده شده است که دوام و طول عمر و همچنین کارکرد کالباس بر را در طولانی مدت و همچنین استفاده مداوم تضمین میکند. تنها تفاوت میان کالباس بر محک ساده و کالباس بر ترازودار محک به ترازوی تعبیه شده در کالباس بر ترازودار مربوط میشود که تمایز کوچکی را میان این دو ایجاد کرده است. یک ترازو بر روی بدنه کالباس بر محک از نوع ترازودار تعبیه شده است که در کالباس بر ساده این ترازو وجود ندارد و شما باید بعد از برش دادن کالباس و مواد پروتئینی این مواد را بر روی ترازو توزین کنید. اما کالباس بر محک ترازودار نیازی به توزین جداگانه پس از اسلایس و برش دادن ندارد و بلافاصله پس از اینکه کالباس و مواد پروتئینی اسلایس شدند بر روی ترازو قرار میگیرند و وزن آنها نمایش داده میشود. این ویژگی یعنی توزین بلافاصله پس از برش شاید برای برخی از فروشگاه ها اهمیت زیادی داشته باشد اما برای برخی دیگر اهمیت چندانی ندارد و میتوانند بر اساس نیاز خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنند.

گارانتی کالباس بر محک :

شرکت محک برای اینکه بتواند رضایت کامل و صد در صدی مشتریان خود را از کالباس بر محک به دست آورد اقدام به در نظر گرفتن گارانتی 2 ساله برای آن کرده است. 2 سال گارانتی کالباس بر محک توسط نمایندگی کالباس بر محک ارائه میشود که میتوانید از این نمایندگی ها برای تعمیر دستگاه کالباس بر بهره مند شوید. نمایندگی کالباس بر روند تعمیرات را زیر نظر کارشناسان مجرب و خبره ارائه میدهد که این موضوع باعث شده تا تعمیر دستگاه کالباس بر محک بسیار اصولی انجام شود و دستگاه تا مدت ها با مشکلی مواجه نشود. گارانتی کالباس بر محک این امکان را برای نمایندگی ها فراهم می آورد تا از قطعات اورجینال و اصلی برای تعمیر دستگاه کالباس بر استفاده کنند که این موضوع خود بر طول عمر و عملکرد درست و اصولی کالباسبر تاثیرگذار است. گارانتی کالباس بر محک در نمایندگی های زیادی ارائه میشود که تعدد بسیار زیاد این نمایندگی ها سبب شده تا خریدار به راحتی و بدون اینکه نیازی به طی مسافت زیادی باشد بتواند دستگاه کالباس بر را به نمایندگی ها برای تعمیر واگذار نماید. گارانتی کالباس بر محک همچنین امکان تعمیر بدون هزینه را برای خریدار و مشتری به وجود آورده است و دیگر نیازی نیست تا تعمیر دستگاه کالباس بر را به مراکزی واگذار کنید که هزینه ای را بابت تعمیر دریافت میکنند.

خدمات پس از فروش کالباس بر محک :

شرکت محک جدای از گارانتی که در بالا نیز به آن اشاره شد خدمات پس از فروش کالباس بر محک را به صورت 10 ساله در نظر گرفته است که طی این ده سال به راحتی میتوانید از خدمات تعمیر و سرویس دهی به دستگاه کالباس بر بهره مند شوید. در طی ده سال خدمات پس از فروش کالباس بر محک کلیه قطعات دستگاه کالباس بر تامین میشود و کلیه تعمیرکاران با دریافت این قطعات براحتی میتوانند تعمیر دستگاه کالباس بر را انجام دهند.

خرید و فروش کالباس بر محک

مهمترین خواسته افرادی که قصد خرید کالباس بر محک را دارند این است که بتوانند دستگاهی مطابق با نیاز خود را تهیه کنند. اگر فروشگاهی را انتخاب کنید که خرید و فروش کالباس بر محک را به صورت تخصصی انجام دهد در نتیجه به آنچه که نیاز دارید دست خواهید یافت. تخصص را باید یک مزیت برای فروشگاه هایی که خرید و فروش کالباس بر محک را انجام می­دهند بر شمرد و متاسفانه برخی از فروشندگان از این مزیت بهره مند نیستند. فروش اینترنتی برای خرید کالباس بر محک همواره پیشنهاد می­شود و اگر به اینترنت دسترسی دارید پس بدون هیچ چون و چرا این روش را انتخاب کنید. کلیه اطلاعاتی که در خرید کالباس بر محک نیاز دارید در کنار آن درج شده و به راحتی و بدون هیچ عجله ای می­توانید کلیه تصاویر و اطلاعات آن را مشاهده و سپش اقدام به سفارش محصول نمایید. خرید کالباس بر به صورت حضوری را نیز میتوانید تجربه کنید که با توجه به دسترسی بسیار خوب فروشگاه تراز محک، خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

کالباس بر

خرید کالباس بر محک

ایرانی بودن دستگاه را دلیلی مهم برای خرید کالباس بر محک باید دانست. شاید تصور کنید که چون کالباسبر محک یک دستگاه ایرانی است پس نسبت به رقبای خارجی ارزش خرید کمتری دارد که این گونه نیست. با خرید کالباس بر محک ویژگی های بیشتری عاید شما خواهد شد. جدای از کیفیت و راندمان بسیار خوبی که با خرید کالباس بر محک عاید شما خواهد شد باید به پشتیبانی قوی آن نیز اشاره کنیم که متاسفانه بسیاری از برندهای خارجی از آن محروم هستند. شما همچنین با خرید کالباس بر محک هزینه هایی که قطعات یدکی کالباسبرهای خارجی ایجاد خواهند کرد مواجه نخواهید بود و قطعات آن به خوبی و به راحتی از نمایندگی ها یافت میشوند.

خرید کالباس بر محک

قیمت کالباس بر محک

در قیمت کالباس بر محک نوع و مدل تاثیر بسیار زیادی دارند. همانطور که گفته شد کالباس بر دستی محک، کالباس بر اتوماتیک محک و کالباس بر ترازو دار محک وجود دارند که از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. به طبع در این میان قیمت کالباس بر محک اتوماتیک از کالباس بر محک دستی بالاتر است. و همچنین از طرفی قیمت کالباس بر ترازو دار محک از کالباس بر دستی و یا حتی برخی مدل های اتوماتیک نیز فراتر می­رود. در هر صورت قیمت کالباس بر محک بسیار مناسب است و قابل قیاس با برندهای خارجی نیست. بهتر است قیمت کالباس بر محک را برای اطمینان از این بابت از فروشندگان معتبری همچون تراز محک استعلام نموده و پس از کسب اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید. با انتخاب فروشگاه تراز محک نیازی به استعلام قیمت کالباس بر نیز وجود ندارد زیرا دفتر مرکزی محک تنها قیمت هایی را برای محصولات خود در نظر میگیرد که مصوب کارخانه و شرکت تولید کننده هستند.

قیمت کالباس بر محک

کالباس بر ارزان

افزایش و نوسان قیمت ها برخی از خریداران را بر آن داشته تا عبارت کالباس بر محک ارزان را بارها در مرورگر و در اینترنت جستجو کنند که باید بگوییم در میان تمامی سایت هایی که در آنها به جستجو مشغول هستید باید تنها فروشندگان معتبر را انتخاب کنید. نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه فعالیت فروشندگان هر یک می­توانند به شما کمک کنند تا به خرید کالباس بر ارزان نزدیک تر شوید. فروشگاه اینترنتی تراز محک نیز که از سالها تجربه در این زمینه برخوردار است بهترین گزینه برای خرید کالباس بر محک ارزان محسوب می­شود. کلیه کالباس بر های محک حتی کالباس بر ترازودار محک این فروشگاه از قیمتی به مراتب بسیار مناسب برخوردار هستند و صرفه اقتصادی زیادی را برای شما ایجاد خواهند کرد. برای خرید کالباس بر ارزان کارشناسان فروشگاه تراز محک بهترین مشاوره را به شما ارائه خواهند داد و میتوانید از میان محصولات موجود یکی از بهترین ها و مقرون به صرفه ترین ها را انتخاب کنید. این فروشگاه کالباس بر ارزان و انواع تجهیزات فروشگاهی را برای کاهش هزینه های مشتری به فروش میرساند و تا کنون توانسته محصولات زیادی را به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال نماید.

کالباس بر دست دوم

در کنار کالباس بر آکبند موجود در بازار که بعضا قیمت بالایی نیز دارند این اسلایسرهای کارکرده هستند که میتوانند گزینه خوبی برای افرادی محسوب شوند که بودجه کمی را در اختیار دارند. کالباس بر دست دوم را از برخی فروشگاه ها میتوانید خریداری کنید و هزینه های شما را تا حد زیادی خواهد کاست. قیمت کالباس بر دست دوم با توجه به اینکه مدتی مورد استفاده قرار گرفته است از کالباس بر های نو مناسب تر است. اما باید در انتخاب کالباس بر دست دوم دقت لازم را به خرج دهید زیرا ممکن است کیفیت آن به گونه ای باشد که بعد از مدتی با خرابی های پی در پی مواجه شده و شما را با دردسرهایی مواجه سازد. مشاوره با یک فروشنده معتبر میتواند شما را برای خرید کالباس بر کارکرده با کیفیت تا حد زیادی یاری کند. همچنین بهتر است قیمت کالباس بر دست دوم را از چند فروشگاه استعلام نمایید زیرا قیمت ها با توجه به کارکرده بودن ممکن است با نوسانات زیادی همراه باشد. شما با یک استعلام قیمت کالباس بر دست دوم از چندین فروشگاه به راحتی میتوانید پی به مناسب بودن قیمت ببرید و در واقع به یک رنج قیمتی مشخصی برسید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()