سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

صندوق فروشگاهی تکنما

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

صندوق فروشگاهی تکنما ( Taknama ) از جمله مدرن ترین صندوق های فروشگاهی است که صفر تا صد آن در داخل کشور تولید میشود و عملکرد و کیفیت مثال زدنی صندوق باعث شده تا محبوبیت و به طبع فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این صندوق فروشگاهی تمامی استاندارد ها و امکاناتی که یک صندوق باید برای رفع نیاز فروشگاه از آن برخوردار باشد را در خود جای داده است. شکل ظاهری این صندوق فروشگاهی لمسی را باید از جمله عوامل محبوبیت آن در کنار عملکرد و کیفیت قابل قبول نام برد. طراحی یکپارچه مدرن صندوق فروشگاهی تاچ سبب شده تا سازگاری بسیار خوبی را با فروشگاه ها و سوپر مارکت هایی که دکوراسیونی مدرن و شیک را در اختیار دارند برقرار کند. همچنین برای اینکه دست خریدار برای انتخاب این صندوق فروشگاهی POS باز باشد، در دو رنگ تولید و روانه بازار شده است که یک رنگ آن سفید و دیگری مشکی است که این دو رنگ از رنگ های اصلی محسوب میشوند و اغلب مشتریان همواره تمایل به خرید صندوق فروشگاهی در یکی از رنگ های نام برده شده را دارند. شرکت تولید کننده صندوق فروشگاهی حسابداری در بخش سخت افزاری آن کم نگذاشته و با نگاهی به مشخصات سخت افزاری پی خواهید برد که به راحتی میتواند از پس حساب و کتاب فروشگاه و ثبت محصول بر آید. همچنین هارددیسک صندوق فروشگاهی حسابداری نیز که ظرفیت قابل قبول و مناسبی دارد میتواند اطلاعات زیادی را در خود جای دهد و نگرانی از بابت فضا برای دخیره اطلاعات وجود نخواهد داشت. صفحه نمایشگر بزرگ، لمسی و با کیفیت صندوق فروشگاهی تکنما باعث شده تا اولا کاربر دید بسیار خوب و وسیعی در هنگام کار با آن داشته باشد و همچنین بدون اینکه نیازی به استفاده از کلیدهای فیزیکی باشد به راحتی از طریق صفحه لمسی به کار با دستگاه مشغول شود. چاپگر تعبیه شده در صندوق فروشگاهی تاچ امکان صدور رسید و فاکتور را برای مشتری فراهم کرده است و این خود یک مزیت برای آن محسوب میشود. هر چند حتی امکان اتصال چاپگر جانبی نیز به لطف پورت های متنوع به صندوق فروشگاهی لمسی وجود دارد. پورت های متعدد صندوق فروشگاهی POS همچنین برای اتصال انواع و اقسام تجهیزات جانبی مانند بارکدخوان، کارت خوان و آی دی کالر مناسب و بسیار کاربردی هستند. از بخش سخت افزاری صندوق فروشگاهی محک که دور شویم به بخش نرم افزاری آن میرسیم که ابتدا باید به سیستم عامل اشاره ای داشته باشیم. سیستم عامل صندوق فروشگاهی از نوع ویندوزی است که به صورت پیش فرض ویندوز 7 بر روی آن نصب شده و شما میتوانید بر حسب نیاز خود ویندوز 10 را نیز بر روی آن نصب نمایید. انواع و اقسام نرم افزارهای حسابداری بر روی سیستم عامل صندوق فروشگاهی قابل نصب و راه اندازی هستند و به دلیل اینکه سخت افزار قدرتمندری را در اختیار دارد در نتیجه سرعت کار با نرم افزار نیز تا حد زیادی افزایش یافته است. برای خرید صندوق فروشگاهی تکنما با بهترین قیمت و همچنین گارانتی معتبر با کارشناسان فروشگاه تراز محک تماس حاصل نمایید و یا خرید خود را به صورت اینترنتی و از وب سایت فروشگاه انجام دهید.

صندوق فروشگاهی تکنما

خرید و فروش انواع صندوق فروشگاهی با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی تراز محک

راحت ترکردن کار فروشنده برای ثبت کالا و همچنین امور حسابداری باعث شده تا خرید و فروش انواع صندوق فروشگاهی نیز روز به روز روند صعودی داشته باشد و بسیاری از فروشگاه ها به خصوص فروشگاه های بزرگ را میتوانید بیابید که از صندوق به جای روش های سنتی و قدیمی استفاده میکنند. اما رشد خرید و فروش انواع صندوق فروشگاهی و افزایش تقاضا برای خرید آن باعث شده تا برندها و مدل های زیادی از آن به بازار راه یابند که انتخاب را برای مشتری سخت میکنند. برای خرید صندوق فروشگاهی باید به یاد داشته باشید که تنها برندهای مطرح را خریداری کنید که در این بین صندوق فروشگاهی تکنما و صندوق فروشگاهی محک از بهترین گزینه ها هستند. قیمت بسیار مناسب، عملکرد مثال زدنی و همچنین گارانتی معتبر که برخی از برندهای خارجی از آن بی بهره هستند همگی از عواملی هستند که ارزش خرید آنها را چندین برابر میکند. با خرید صندوق فروشگاهی تکنما در هر زمان که دستگاه با مشکلی مواجه شود میتوانید تمامی امور سرویس و تعمیر آنرا به مراکز مجاز واگذار نمایید اما برندهایی که گارانتی ندارند، از این مزیت بی نصیب مانده اند.

انواع صندوق فروشگاهی

تا کنون انواع صندوق فروشگاهی تولید و به بازار مصرف راه یافته اند که صندوق های مدرن امروزی مزیت های به مراتب بیشتری از صندوق های قدیمی دارند. از سخت افزار قدرتمند، امکانات، اتصالات متنوع و گوناگون و بسیاری از ویژگی های صندوق های فروشگاهی مانند صندوق فروشگاهی تکنما و البته صندوق فروشگاهی محک که بگذریم باید به بزرگترین تغییر آنها یعنی صفحه نمایش لمسی اشاره کنیم که تحول بسیار بزرگی را ایجاد کرده اند. همین موضوع یعنی لمسی شدن صفحه نمایشگر باعث شده تا نام دیگری نیز برای آنها یعنی صندوق فروشگاهی لمسی در نظر گرفته شود. انواع صندوق فروشگاهی که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند همگی از کلیدهای مکانیکی بر روی خود برخوردار بودند و صفحه نمایش کوچکی را نیز که تنها اطلاعات کمی را به نمایش میکشید در اختیار داشتند. اما امروزه صفحه نمایشگرهای لمسی انواع صندوق فروشگاهی مدرن و جدید امروزی کار را برای کاربر آسان کرده اند و دید بسیار وسیعی را نیز در اختیار او قرار میدهند و تنها با تاچ کردن صفحه نیز کار ثبت کالا و دیگر امور به راحتی انجام خواهد شد. سیستم عامل و نصب آسان انواع نرم افزار حسابداری را باید دومین عامل متحول کننده انواع صندوق فروشگاهی نام برد. سیستم عامل ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل هاست و بر روی صندوق فروشگاهی تکنما و محک نیز وجود دارد که البته در بالا نیز به آن اشاره شد. سیستم عامل ها برای نصب افزار بسیار مناسب هستند و نرم افزارهای حسابداری گوناگونی را میتوانید بر روی آن نصب کنید که در گذشته و در صندوق های قدیمی خبری از این ویژگی نبود.

صندوق فروشگاهی تکنما

خرید صندوق فروشگاهی تکنما

یکی از ویژگی هایی که با خرید صندوق فروشگاهی تکنما برای شما ایجاد خواهد شد، پشتیبانی بسیار گسترده این برند در سراسر کشور است. شما به عنوان مصرف کننده با خرید صندوق فروشگاهی تکنما در هر جای کشور که باشید از این پشتیبانبی بهره مند خواهید شد. از نصب صندوق فروشگاهی گرفته تا تعمیر و سرویس آن در سراسر کشور و بدون هیچگونه محدودیتی انجام خواهد شد. با خرید صندوق فروشگاهی تکنما در مقایسه با صندوق های فروشگاهی خارجی هزینه های خود را به مراتب کاهش خواهید داد. تولید داخل بودن، استفاده از نیروی انسانی داخلی، عدم پرداخت هزینه های واردات و از این قبیل موارد همگی باعث شده تا خرید صندوق فروشگاهی تکنما صرفه اقتصادی بییشتری را برای خریدار و مصرف کننده به وجود آورد. در صورتی که قصد خرید صندوق فروشگاهی تکنما را دارید پیشنهاد میکنیم تا فروشگاه اینترنتی تراز محک را انتخاب نمایید زیرا این فروشگاه به عنوان دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک و محصولات تکنما فعالیت خود را آغاز نموده و به طبع محصولاتی با گارانتی معتبر و با قیمت مصوب شرکت را به فروش میرساند.

قیمت صندوق فروشگاهی تکنما

قیمت صندوق فروشگاهی تکنما را اگر با دیگر صندوق های فروشگاهی به خصوص صندوق های وارداتی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که بسیار مناسب است. البته برخی از صندوق های فروشگاهی وجود دارند که با قیمت صندوق فروشگاهی تکنما برابری میکنند و یا پایینتر هستند که شما باید ابتدا مقایسه ای را میان مشخصات کلی صندوق و همچنین عملکرد آنها به عمل آورید و سپس در مورد قیمت قضاوت کنید. قیمت صندوق فروشگاهی تکنما با توجه به اینکه از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است و همچنین عملکرد فوق العاده ای از خود نشان میدهد بسیار مناسب است و به سختی میتوان رقیبی را برای آن یافت. فروشگاه اینترنتی تراز محک به عنوان بورس صندوق فروشگاهی در تهران توانسته به نیاز مشتری برای خرید صندوق متناسب با بودجه پاسخ دهد و میتوانید با انتخاب این فروشگاه بهترین صندوق در برند تکنما و محک را آن هم با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه انتخاب و خریداری نمایید.

صندوق فروشگاهی تکنما

صندوق فروشگاهی ارزان

درست است که صندوق فروشگاهی ارزان میتواند هزینه های شما را بکاهد اما کاستن هزینه ها نباید منجر به کاهش کیفیت شود. ابتدا بررسی هایی را به صورت دقیق و قبل از خرید صندوق فروشگاهی ارزان به عمل آورید و در صورتی که نسبت به دستگاه اطمینان کافی را به دست آوردید سپس اقدام به خرید نمایید. فروشگاه اینترنتی تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) به عنوان بورس صندوق فروشگاهی در تهران در خدمت شما خریداران گرامی برای خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

صندوق فروشگاهی کارکرده

یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید صندوق فروشگاهی ارزان یافتن یک دستگاه کارکرده است. صندوق فروشگاهی کارکرده که در برخی از فروشگاه ها عرضه میشود گزینه بسیار مناسبی است تا بتوانید صندوق با قیمت مناسبی را خریداری کنید. قیمت صندوق فروشگاهی کارکرده معمولا متناسب با عمر دستگاه و سلامت آن تعیین میشود و هر چه دستگاه سلامت بیشتری داشته باشد و همچنین عملکرد آن مشابه دستگاه آکبند باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. صندوق فروشگاهی کارکرده را البته باید با اطمینان از فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید و همچنین بررسی هایی که به عمل می آورید خریداری کنید زیرا ممکن است انتخاب اشتباه باعث ایجاد ضرر و زیان هایی برای شما شود. نسبت به سلامت دستگاه و همچنین قیمت صندوق فروشگاهی کارکرده بررسی های لازم را انجام دهید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. در رابطه با قیمت صندوق فروشگاهی کارکرده باید بگوییم با استعلام میتوانید به بهترین قیمت دست یابید و در غیر اینصورت بهتر است نمایندگی ها و یا دفاتر مرکزی را برای مشاوره و خرید انتخاب کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()