سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در توزین و اندازه گیری
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

توزین و اندازه گیری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ترازو و باسکول جزو تجهیزات بسیار پرکاربرد در صنوف مختلف به شمار می­روند و به نوعی یک پای ثابت تجهیزات فروشگاهی و صنعتی محسوب می­شوند که نبود آنها اجازه محاسبه و قیمت گزاری کالاهایی که نیاز به توزین دارند را به فروشنده نمی­دهد. ترازو از تجهیزات بسیار قدیمی محسوب می­شود و پیشینه آن به هزاران سال قبل باز می­گردد اما ترازوهایی که این روزها و در عصر مدرن مورد استفاده قرار می­گیرند به حدی پیشرفته شده اند که دیگر از هیچ لحاظ قابل قیاس با ترازوهای نسل قبل نیستند. ترازوی فروشگاهی از جمله ترازوهای بسیار پرکاربردی است که در فروشگاه ها و به طور کلی کسب و کارهایی که نیاز به توزین کالا با وزن کم تا متوسط را دارند مورد استفاده قرار می­گیرد. ترازوی فروشگاهی در طی سالهای اخیر و بهتر است بگوییم طی 20 یا 30 سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده است و به نوعی به طور کامل دیجیتالی شده که این موضوع کار توزین را با دقت و البته سرعت بیشتری پیش خواهد برد. ترازوی فروشگاهی یا همان ترازو دیجیتال دیگر نیاز کاربر برای استفاده از سنگ ترازو را به صفر رسانده و هیچگونه قطعه ای که شما را واردار به توزین به صورت دستی و فیزیکی کند در آن تعبیه نشده است. فروشنده تنها باید کالایی که نیاز به توزین دارد را بر روی سینی و یا همان کفی ترازو دیجیتالی قرار دهد تا در کسری از ثانیه توزین را آن هم با دقت بالا انجام دهد و وزن به دست آمده را نیز بر روی نمایشگر چه برای کاربر و چه خریدار نشان دهد.

توزین و اندازه گیری

خرید و فروش انواع ترازو و باسکول با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی تراز محک

ترازو فروشگاهی در برندهای زیادی تا کنون تولید شده که در این بین ترازوهای ایرانی با پیشرفت های چشمگیر خود گوی سبقت را از ترازوهای خارجی ربوده و مشتری را از خرید ترازوهای گران قیمت خارجی بی نیاز کرده اند. از انواع ترازو فروشگاهی که سر و صدای بیشتری در میان دیگر برندها به پا کرده است باید به ترازوی محک اشاره نمود. ترازوی محک نه تنها نسبت به همتایان ایرانی خود یک سر و گردن بالاتر است بلکه نسبت به برخی برندهای تزاروی دیجیتال خارجی نیز مزیت های بیشتری دارد. این برند از ترازوی دیجیتالی که توسط شرکت توزین توان سنجش تولید می­شود تمامی نیازهای یک فروشگاه را بر طرف خواهد کرد و به تمامی امکانات و ویژگی هایی که در ترازوهای مدرن امروزی به آن دسترسی پید ا کرده اند تجهیز شده است. به ترازو زیاد پرداختیم اما بهتر است در رابطه با باسکول نیز مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم که همانند ترازو دیجیتالی از تجهیزات توزین و اندازه گیری بسیار پر کاربرد است. باسکول با ترازو دیجیتالی تفاوت هایی دارد که به این تفاوت ها اشاره خواهیم نمود.

انواع ترازو و باسکول

ترازوها تنها در نوع فروشگاهی تولید نمی­شوند و متناسب با نیاز صنوف و کسب و کارهای گوناگون تا کنون انواع ترازو و به منظور مصرف ابداع شده اند که از پرکاربرد ترین آنها بعد از ترازوی فروشگاهی باید به باسکول اشاره نمود. باسکول از دیگر انواع ترازو است که جثه ای بزرگ تر را به خود اختصاص داده و همچنین قادر است تا اجسام با وزن بسیار بیشتری را توزین کند. باسکول بر خلاف ترازو دیجیتالی در فروشگاه ها و صنوف کوچک کاربرد ندارد و تنها در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرد. دقت توزین که در ترازوی دیجیتالی اهمیت زیادی دارد در باسکول متفاوت است و دقت کمتری دارد. البته ترازوی دیجیتالی از لحاظ مقاومت و استحکام در جایگاه پایینتری از باسکول قرار می­گیرد و باید گفت مقاومت باسکول قابل قیاس با ترازو نیست. اگر بخواهیم به انواع ترازو و باسکول اشاره ای داشته باشیم باید بگوییم ترازوها از لحاظ کاربری به انواع زیادی تقسیم بندی می­شوند که پرکاربردترین آنها ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی است. اما باسکول ها تنها در محیط های صنعتی کاربرد دارند و به ندرت در برخی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می­گیرند. انواع باسکول محک نیز همانند ترازو در برند محک تولید می­شوند که در این مورد نیز جزو بهترین ها هستند. انواع ترازو و انواع باسکول را باید مطابق با نیاز خود خریداری کنید که در این میان ظرفیت توزین از سایر موارد اهمیت بیشتری دارد.

ترازوی-فروشگاهی

خرید و فروش ترازو و باسکول

در کشور ما واحدهای صنفی زیادی وجود دارند که در زمینه خرید و فروش ترازو و باسکول فعالیت می­کنند که برخی از آنها جزو فروشندگان معتبر هستند و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و با اطمینان کامل می­توان ترازو و باسکول مورد نیاز را از آنها تهیه نمود. خرید و فروش ترازو و باسکول در این دسته از فروشگاه ها زیر نظر فروشندگان حرفه ای انجام می­شود که به زیر و بم تجهیزات توزین و اندازه گیری و مشخصات هر یک از مدل های موجود آشنایی کامل دارند. اما این موضوع چه ویژگی را در خرید ترازو و باسکول به وجود می آورد؟ شما با خرید باسکول و ترازو از این دست فروشندگان انتخاب بسیار بهتری خواهید داشت. پرسنل این فروشگاه با توجه به اطلاعات کامل خود گزینه بسیار مناسبی را در خرید ترازو به شما معرفی خواهند کرد و حتی اینگونه می­توان گفت که نیازی به کسب اطلاعات تخصصی در خرید نیز توسط شما وجود ندارد و می­توانید انتخاب یک ترازوی ایده آل و مناسب را به این فروشنده ها واگذار نمایید. همچنین با خرید ترازو از این مراکز از بابت قیمت ها نیز دغدغه ای نخواهید داشت. کلیه افرادی که تجربه خرید ترازو از این مراکز را دارند به خوبی می­دانند که قیمت ها در این فروشگاه ها بسیار مناسب و مطابق با تعرفه ها در نظر گرفته شده است. فروشگاه اینترنتی تراز محک بهترین گزینه پیش روی شما برای خرید ترازو است. این فروشگاه خرید باسکول و ترازو را با توجه به روش اینترنتی و تلفنی برای شما تا حد زیادی آسان کرده است. در صورتی که امکان خرید باسکول به صورت اینترنتی برای شما مقدور نباشد به راحتی از طریق تماس تلفنی می­توانید خرید خود را انجام دهید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی تراز محک آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند و تنها با یک تماس آن هم از سراسر کشور می­توانید سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. خرید و فروش باسکول به صورت غیر حضوری در زمان و انرژی شما صرفه جویی زیادی به عمل خواهد آورد. در خرید و فروش باسکول اینترنتی به طور کلی قیمت ها مناسب تر از روش های حضوری هستند و همین عامل نیز هزینه ها را کاهش خواهد داد.

قیمت ترازو و باسکول

در رابطه با قیمت ترازو و باسکول باید بگوییم عوامل زیادی می­توانند بر روی قیمت ها تاثیرگذار باشند. یکی از عوامل موثر بر روی قیمت ترازو که مهمترین عامل نیز هست ظرفیت توزین آن است. قیمت ترازو و البته باسکول که از ظرفیت توزین بالاتری برخوردار است بیشتر از ترازوهای با قدرت توزین پایین است. امکانات از دیگر عوامل بر روی قیمت ترازو و باسکول است. به طور مثال قیمت ترازو پرینتر دار بیشتر از ترازوهای بدون پرینتر است. و اینکه قیمت ترازو که به بارکد کن خوان مجهز شده و حافظه های بیشتری را برای ثبت قیمت و کالا در اختیار دارد مطمئنا بالاتر خواهد بود. قیمت باسکول نیز مانند ترازو بنا به اینکه از چه ظرفیت توزینی برخوردار است متغیر خواهد بود. بهترین قیمت باسکول و ترازو در اختیار فروشگاه اینترنتی تراز محک از عرضه کنندگان تجهیزات توزین و اندازه گیری با بهترین قیمت در برند محک است.

باسکول

ترازو و باسکول ارزان

افزایش و نوسان قیمت ها در بازار ترازو و باسکول برخی را بر آن داشته تا در هنگام خرید تنها به دنبال ترازو و باسکول ارزان باشند. ترازوی ارزان را باید با استعلام قیمت ها خریداری کنید و از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که کمترین قیمت را در نظر گرفته باشد. باید یاد آور شویم که تنها برخی فروشندگان امکان عرضه ترازوی ارزان را فراهم آورده اند که یکی از آنها فروشگاه اینترنتی تراز محک است. ترازو و باسکول ارزان در هر برند و مدلی ممکن است یافت نشود. برخی از برندها و مدل به دلیل فروش بالایی که دارند را به سختی در قیمت پایین تری خواهید یافت. باسکول ارزان را همچنین در برندهای خارجی به سختی خواهید یافت زیرا هزینه واردات و همچنین حمل آنها با ارزهای خارجی و رایج انجام می­شود که اجازه کاهش قیمت را به آنها نمی­دهد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()