سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

کشوی پول محک

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کشوی پول محک که توسط شرکت توزین توان سنجش طراحی و تولید شده است از تولیدات داخلی بسیار پر فروش محسوب میشود و میتواند محافظ بسیار خوبی برای پول نقد شما باشد. این کشوی پول امنیت بسیار زیادی را برای پول های شما که میتواند اسکناس باشد و یا سکه ایجاد میکند و اجازه دسترسی افراد غیر مجاز را به پول ها با امنیت بالای خود نخواهد داد. در ساخت کشوی پول محک از فلز استفاده است که استحکام بسیار زیادی را برای آن ایجاد کرده و همچنین طول عمر زیادی را نیز برای آن به همراه آورده است. قفلی که برای کشوی پول فروشگاهی تعبیه شده این اجازه را به فروشنده میدهد تا بتواند بعد از هر بار استفاده، محفظه نگهداری پول را قفل کند تا با خیالی آسوده به دیگر امور خود رسیدگی کند. یکی از مشکلاتی که همواره انواع صندوق جای پول در برندهای مختلف با آن مواجه هستند خش پذیری آن ها است که با وجود رنگ کوره ای صندوق پول محک امکان خش دار شدن آنها بر اساس ضربات کوچک و کشیده شدن اجسام بر روی بدنه تا حد چشمگیری کاهش یافته است. این موضوع باعث شده تا جذابیت و زیبایی ظاهری صندوق پول همواره حفظ شود و آثاری از خط و خش بر روی آن نمایان نگردد. امکان قرار دادن کشو پول محک در زیر ترازو وجود دارد و بدنه فلزی و بسیار مستحکم آن اجازه تغییر شکل بدنه را نخواهد داد. یکی از ویژگی هایی که این دخل پول مغازه برای افزایش ضریب ایمنی به خود اختصاص داده، صدای زنگی است که بعد از هر بار باز شدن کشو ایجاد میکند. شما بعد از هر مرتبه باز کردن کشوی صندوق زیر ترازو صدای زنگی را خواهید شنید که باز شدن و دسترسی به محفظه نگهداری پول را به شما گوشزد میکند. تعداد محفظه هایی که برای نگهداری سکه و اسکناس با خرید کشوی پول محک در اختیار فروشنده قرار میگیرند به خوبی نیاز او را بر طرف میکنند اما در صورتی که نیاز به محفظه های بیشتر باشد امکان افزایش آنها وجود دارد. برای خرید کشوی پول محک با کارشناسان فروشگاه تراز محک تماس حاصل کرده و یا میتوانید خرید خود را به صورت حضوری و تلفنی انجام دهید.

کشوی پول محک

خرید و فروش انواع کشوی پول محک با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی تراز محک

تولید داخل بودن، کیفیت بالا و قیمت مناسب همگی از عواملی هستند که باعث شده تا خرید و فروش انواع کشوی پول محک از سایر رقبا پیشی بگیرد. از آنجایی که قیمت دخل زیر ترازو به طور کلی بسیار مناسب است نمیتوان گفت قیمت مناسب باعث شده تا خرید و فروش انواع کشوی پول محک افزایش چشمگیرتری نسبت به نمونه های گران تر داشته باشد. اما عامل کیفیت را باید یک فاکتور بسیار مهم در افزایش فروش صندوق جای پول دانست زیرا کشوی پول محک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به خرید صندوق های خارجی توسط خریدار دیده نمیشود. امروزه هر فردی که به دنبال صندوق برای مغازه است دیگر سراغ برندهای خارجی را نمیگیرد و بیشتر بر روی برندهای ایرانی مانند محک تاکید دارد. اما دیگر عامل در کنار کیفیت که باعث میشود تا مشتری رغبت زیادی به خرید کشوی پول محک پیدا کند، پشتیبانی و گارانتی بسیار معتبر است. این صندوق جای پول قوی ترین گارانتی و بهترین پشتیبانی را در اختیار دارد که در برخی از برندها یافت نمیشود. شما در هر جای کشور که باشید و کشوی پول محک را به عنوان صندوق برای مغازه انتخاب کرده باشید به راحتی میتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید و با محدودیتی مواجه نخواهید بود. انواع صندوق زیر ترازو در برند محک را با قیمت مصوب شرکت تولید کننده از فروشگاه تراز محک بخواهید.

انواع کشوی پول

از میان انواع کشوی پول که در برند محک میتوانید بیابید باید به کشوی پول دستی و همچنین در نقطه مقابل آن کشوی پول برقی اشاره کنیم. اما تفاوت انواع کشوی پول چیست؟ اولین مدل و یا بهتر است بگوییم قدیمی ترین مدل صندوق زیر ترازو در برند محک نوع دستی است. محفظه کشوی پول دستی با کمک نیروی انسانی و فروشنده باز خواهد شد و همین موضوع نیز سبب شده تا شرکت تولید کننده این دخل پول مغازه را دستی نامگذاری کند. اما محفظه نگهدارنده کشوی پول برقی با نیروی برق و به کمک یک کلید که بر روی ترازو تعبیه شده باز و بسته خواهد شد و دیگر نیروی فیزیکی برای این کار نیاز نخواهد بود. کشوی پول ساده یا همان دستی برای فروشگاه هایی مناسب است که چندان با صندوق پول سر و کار ندارند. البته این موضوع را در رابطه با کشوی پول ساده باید یاد آور شویم که باز و بسته شدن محفظه نگهدارنده پول به آسانی و با کوچکترین اعمال نیرویی انجام میشود و نیازی به فشار زیادی برای این کار وجود ندارد. کشوی پول فروشگاهی از نوع برقی برای فروشگاه هایی مناسب است که با صندوق سر و کار زیادی دارند و میتوانند تنها با یک دکمه آن را در زمانی کوتاه باز و بسته کنند. انواع کشوی پول در برند محک هم اکنون از فروشگاه اینترنتی تراز محک قابل خریداری است.

کشوی پول محک

خرید کشوی پول محک

فروشگاه داران و خریداران همواره قیمت دخل زیر ترازو را بارها از فروشندگان مختلف جویا میشوند که دلیل آن نیز عدم قیمت گذاری توسط یک مجموعه و یا شرکت تولید کننده است. اما با خرید کشوی پول محک دیگر نگرانی از این بابت به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. شرکت توزین توان سنجش قیمت صندوق پول را خود تعیین میکند و همین موضوع سبب شده تا هیچ عامل دیگری نتواند قیمت ها را با نوسان روبرو سازد. صندوق پول محک تنها با یک تعرفه آن هم در سراسر کشور عرضه میشود و تنها بر اساس نظر شرکت ممکن است این قیمت ها افزایش و یا کاهش یابند. البته شما در صورتی میتوانید کشو پول محک را با قیمت مصوب خریداری کنید که فروشندگان مورد تایید و دارای مجوز را انتخاب کنید. در خرید کشوی پول محک بیشتر از آنکه فروشگاه های بدون مجوز را انتخاب کنید باید به دنبال نمایندگی ها، دفتر مرکزی محک و فروشگاه هایی باشید که مطابق مصوبات شرکت، قیمت گذاری محصولات خود را انجام میدهند. برای خرید کشوی پول بدون کوچکترین دغدغه ای از بابت قیمت میتوانید با کارشناسان فروشگاه تراز محک تماس حاصل نمایید.

قیمت کشوی پول محک

قیمت کشو پول محک بر اساس نوع صندوق متفاوت خواهد بود. در بالا به انواع کشوی پول در برند محک اشاره شد که یکی از آنها دستی و دیگری برقی است. قیمت کشوی پول محک از نوع دستی به نسبت نوع برقی پایینتر است و اگر به دنبال صندوق ارزان هستید میتواند گزینه بسیار خوبی پیش روی شما باشد. اما توجه داشته باشید قیمت کشوی پول محک در نوع دستی تفاوت آن چنانی با نوع دستی ندارد و میتوانید با کمی تفاوت قیمتی، مدل برقی را تهیه نمایید. به طور کلی قیمت کشو پول محک بسیار مناسب است و هر فروشگاهی با هر بودجه ای هر یک از مدل ها را که نیاز داشته باشد میتوانید تهیه نماید.

کشوی پول محک

کشوی پول ارزان

اگر کشوی پول ارزان نیاز دارید مطمئنا ارزان تر از صندوق پول محک نخواهید یافت زیرا با قیمت بسیار مناسبی عرضه میشود. کشوی پول ارزان باید کیفیت مناسبی نیز داشته باشد و نباید توقع داشته باشید که صندوق های ارزان قیمت همانند مدل های گران قیمت از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. اما برند محک برای افرادی که به دنبال خرید کشوی پول ارزان هستند گزینه بسیار مناسبی است زیرا نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد بلکه از کیفیت بالا همانند نمونه های گران قیمت بهره میبرد.

کشو پول دست دوم

در صورتی که موفق به یافتن کشوی پول ارزان نشدید تنها گزینه پیش روی شما کشو پول دست دوم است. فروشگاه های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که برای کاهش هزینه های مشتریان خود اقدام به فروش کشو پول دست دوم میکنند. کشو پول از دسته تجهیزاتی است که مدل های کارکرده آن نیز برای خرید مناسب است زیرا قطعات خاصی در ساخت آن استفاده نشده است که با مرور زمان و یا کارکرد مداوم از بین برود. اما با این حال باید در خرید کشو پول دست دوم دقت لازم را به خرج دهید زیرا ممکن است کشو کیفیت خود را به کلی از دست داده باشد و دیگر قابل استفاده نباشد. انتخاب یک فروشگاه معتبر و یا بهره گیری از تجربه افرادی که سابقه خرید تجهیزات فروشگاهی زیادی را در کارنامه خود دارند این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید یک کشو پول دست دوم مناسب و با کیفیت را خریداری کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()