سبد خرید 0

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی تراز محک

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی تراز محک

فروشگاه اینترنتی تراز محک همواره حامی حقوق کاربران و خریداران بوده و همین موضوع نیز سبب شده تا هیچگونه تخطی از قوانین و مقررات وضع شده در کارنامه خود به ثبت نرسانده باشد. این مجموعه یک به یک تمامی مقرراتی که قانون تجارت الکترونیک وضع نموده را اجرا و همواره پایبند به این مقررات بوده است. یکی از قوانینی که هر وب سایت فروشگاهی برای اطمینان دهی به مشتری موظف است رعایت نماید، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی است که فروشگاه اینترنتی تراز محک نیز با اخد این نماد جای هیچگونه نگرانی را برای کاربران و مشتریان باقی نگذاشته است.  توجه داشته باشید که نماد اعتماد الکترونیکی به منزله تایید کامل فروشگاه است و جای هیچگونه نگرانی از بابت اعتبار فروشگاه وجود نخواهد داشت.

حفظ کامل حریم شخصی کاربران

یکی از دیگر نگرانی هایی که همواره مشتریان با آن در خرید اینترنتی روبرو بوده اند حفظ حریم شخصی آنها در حین و پس از ثبت اطلاعات بمنظور خرید و یا ثبت نام در وب سایت فروشگاه است. وب سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک با توجه به اینکه از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است امکان دسترسی به این اطلاعات را توسط افراد غیر مجاز به صفر رسانده و  پرسنل مجموعه به غیر از مدیریت هیچگونه دسترسی به این اطلاعات نداشته و نخواهند داشت.

پرداخت اینترنتی کاملا امن

فروشگاه اینترنتی تراز محک پرداخت کاملا امنی را با اتصال به درگاه های بانکی معتبر برای مشتریان و خریداران فراهم آورده و با اطمینان خاطر کامل میتوانید پس از نهایی نمودن سفارش خود نسبت به پرداخت فاکتور اقدام نمایید. اطلاعات حساب هیچ یک از کاربران نیز با توجه به اینکه مستقیما به درگاه بانکی برای پرداخت متصل میشوند توسط پرسنل قابل مشاهده نیست و تنها بانک های در نظر گرفته شده هستند که اطلاعات حساب شما را آن هم تنها برای یک بار استفاده بررسی کرده و مبلغ فاکتور را از حساب کسر میکنند.

انتخاب، ثبت سفارش و ارسال کالا

فروشگاه اینترنتی تراز محک امکانی را برای خرید محصولات محک اعم از ترازوی محک، باسکول محک، کالباس بر محک و همچنین دستگاه ضد عفونی کننده محک فراهم آورده تا مشتری به راحتی بتواند آن چه که مد نظر دارد، انتخاب و خریداری کند. طبق قوانینی که مدیریت برای درج اطلاعات محصولات در نظر گرفته تمامی محصولات با اطلاعات کامل در معرض دید مشتری قرار گرفته اند و از این رو انتخاب برای خریداران تا حد زیادی آسان شده است. هر یک از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تراز محک چه به صورت اینترنتی و چه به روش های دیگر مانند تلفنی و یا حضوری قابل خریداری هستند و این ویژگی را شاید در کمتر فروشگاه اینترنتی بتوان مشاهده نمود. طبق ضوابط و مقررات در نظر گرفته شده توسط مدیریت ساعات کاری این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه ها نیز 9 الی 14 میباشد. همچنین در روزهای جمعه و همچنین تعطیلات رسمی این شرکت فعالیتی ندارد که با توجه به این موضوع خرید حضوری تنها در روزهای کاری امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی و حتی تلفنی از فروشگاه اینترنتی تراز محک در روزهای غیر کاری نیز امکان پذیر است و سفارشات شما پس از ثبت سفارش و تایید نهایی در کوتاه ترین زمان ممکن و با روش های مختلف حمل، ارسال خواهد شد. متناسب با نوع حمل و همچنین مسافت، زمانی که محصول به مشتری تحویل داده میشود نیز متفاوت خواهد بود. روش های ارسال این فروشگاه متنوع است و با تیپاکس، باربری، هواپیمایی انجام میشود و متناسب با شهر و مسافت شما زمان تحویل متفاوت خواهد بود. هر چه مسافت بیشتر باشد به طبع زمان تحویل نیز طولانی تر خواهد شد اما به طور معمول زمان تحویل برای شهرستان ها دو الی سه روز خواهد بود. در تهران نیز با توجه به نزدیک بودن خریدار و دفتر فروشگاه امکان ارسال با پیک نیز وجود دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()