سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

دستگاه ضد عفونی کننده محک

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه ضد عفونی کننده محک (Mahak) از جمله دستگاه های بسیار مناسب برای زدودن هر گونه آلودگی و ویروس از روی دست ها محسوب می­گردد و می­تواند بدون اینکه نیازی به دخالت دست در اسپری کردن محلول ضد عفونی کننده وجود داشته باشد تنها با فشردن پدال از طریق پا و یا حتی به صورت اتوماتیک و به کمک چشمی (سنسور) مواد را اسپری کند. دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک از دو محصولی هستند که توسط شرکت توزین توان سنجش تولید می­شوند. دستگاه ضد عفونی کننده پدالی به یک پدال در قسمت تحتانی مجهز شده که کاربر تنها با فشردن این پدال محلول را بر روی دستان خود اسپری خواهد کرد.  اما دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک حتی زحمت فشردن پدال را هم به کاربر نمی­دهد و به راحتی و با قرار دادن دست ها در مقابل سنسور و یا همان چشمی به راحتی عمل اسپری کردن بر روی دست ها را انجام خواهد داد. دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک ( دستگاه ضد عفونی کننده سنسوردار ) و دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی به طور کلی میزان دخالت دست را به صفر می­رسانند که هدف از استفاده از این دست تجهیزات نیز همین موضوع است. دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک برای اماکن پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند و با وجود چنین تجهیزاتی دیگر پرسنل، ارباب رجوع و یا ساکنین یک مجتمع مسکونی با دست هایی عاری از آلودگی به انجام امور روزانه مشغول خواهند شد. مزیت های دستگاه ضد عفونی کننده سنسوردار، دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده اتوماتیک باعث شده تا بسیاری از مشاعل آن را در مجاورت درب ورودی شرکت و دفاتر کار خود قرار دهند. حتما شما هم بارها با مدل های گوناگون دستگاه ضد عفونی کننده محک در مشاغل و صنوف گوناگون مواجه شده اید. عملکرد بسیار خوب دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده اتوماتیک نسبت به برخی از برندها باعث شده تا بیشتر خریداران تمایل زیادی به خرید و استفاده از این برند داشته باشند.

ضد عفونی کننده دست محک

خرید و فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده محک با بهترین قیمت | فروشگاه اینترنتی تراز محک

شاید برای شما با وجود دو نوع مختلف از دستگاه ضد عفونی کننده محک این سوال به وجود آمده باشد که کدام یک  برای خرید مناسب تر است. برای اینکه انتخاب درستی برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک داشته باشید بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند تماس حاصل نمایید. خرید و فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده محک زیر نظر کارشناسانی مجرب انجام می­شود که هر یک سابقه طولانی در این زمینه دارند. خرید و فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده توسط فروشگاه تراز محک به روش های مختلف مانند روش حضوری و غیر حضوری نیز در حال انجام است که متناسب با نیاز خود و با انتخاب یکی از این روشها بهترین انتخاب را خواهید داشت. با خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک از این فروشگاه نه تنها دستگاهی ایده آل را تهیه کرده اید بلکه هزینه های خود را نیز با توجه به قیمت های مناسب خواهید کاست.

انواع دستگاه ضد عفونی کننده محک

برای اینکه بتوانید  از میان انواع دستگاه ضد عفونی کننده محک انتخاب بهتری داشته باشید باید نیاز خود را ملاک قرار دهید و بر اساس آن تصمیم به خرید بگیرید. دستگاه محلول پاش محک همانطور که در بالا نیز به آن پرداخته شد در دو نوع مختلف عرضه می­شود. دستگاه محلول پاش دست محک پدالی و دستگاه محلول پاش محک اتوماتیک دو گزینه ای هستند که می­توانید انتخاب کنید. دستگاه محلول پاش محک پدالی برای اماکنی مناسب است که رفت و آمد کمی در آن انجام است زیرا فشردن پدال خود زمانی را صرف خواهد کرد. اما دستگاه محلول پاش دست محک اتوماتیک برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب است زیرا دیگر زمانی برای فشردن پدال صرف نمی­شود. انواع دستگاه ضد عفونی کننده محک در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی تراز محک عرضه می­شوند که از هر کجای کشور چه به صورت تلفنی و چه به صورت اینترنتی می­توانید سفارش داده و خریداری نمایید.

دستگاه ضد عفونی کننده دست

خرید و فروش دستگاه ضد عفونی کننده محک

عوامل زیادی وجود دارند که مشتری را ترغیب به خرید و فروش دستگاه ضد عفونی کننده محک می­کند. کیفیت بالای محصولات شرکت توزین توان سنجش اولین عامل در ترغیب مشتری در خرید و فروش دستگاه ضد عفونی کننده محک است. کلیه محصولات شرکت توزین توان سنجش و البته دستگاه ضد عفونی کننده محک از کیفیت مثال زدنی برخوردار هستند. اما این تنها عامل در ترغیب مشتری به خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک نیست. از عوامل مهم و تاثیر گزاری که رغبت زیادی را برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک ایجاد می­کند پشتیبانی بسیار خوب این شرکت از محصولات خود است. شما با خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک در صورتی که با مشکلی در کارکرد دستگاه مواجه شوید می­توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات برای رفع مشکل به وجود آمده را انجام دهند.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده محک

بر روی قیمت دستگاه ضد عفونی کننده محک عوامل متعددی تاثیر گذار هستند که یک عامل مطمئنا و بی شک نوع آن است. بستگی دارد شما نوع پدالی را خریداری می­کنید یا نوع اتوماتیک که اگر انتخاب شما نوع اتوماتیک باشد به طبع قیمتی بالاتر خواهد داشت. قیمت دستگاه ضد عفونی کننده محک از جمله دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و  اتوماتیک با توجه به شرایط و نرخ دلار متغیر خواهد بود.

دستگاه ضد عفونی کننده دست ارزان

درست است که دستگاه ضد عفونی کننده دست از قیمت چندان بالایی برخوردار نیست اما برخی با توجه به اینکه قصد خرید چندین دستگاه را دارند بر روی قیمت ها حساسیت زیادی به خرج میدهند. برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست ارزان پیشنهاد میکنیم تا برند محک را انتخاب کنید. شرکت محک سعی نموده تا با تولید دستگاه ضد عفونی کننده دست ارزان امکان خرید آن را برای افرادی که به هر دلیلی توانایی دستگاه های گران قیمت را ندارند فراهم کند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()