سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 آبان 1400 در ساعت 15 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معرفی انواع ترازو و کاربرد هر یک

ترازوها از جمله تجهیزاتی هستند که از گذشته تا کنون تغییرات زیادی در ساختار و امکانات خود داشته اند و همچنین تا کنون متناسب با کسب و کارهای گوناگون انواع ترازو معرفی و به بازار عرضه شده اند که از همین رو لازم دیدیم تا به منظور آگاهی بخشی بیشتر به شما در این مقاله به معرفی انواع ترازو و کاربرد هر یک بپردازیم. البته از آنجایی که انواع ترازو که امروزه عرضه میشوند همگی از نوع دیجیتال هستند تنها به ترازوهایی اشاره خواهیم کرد که در حال حاضر تولید و مورد استفاده قرار می­گیرند.

ترازوی فروشگاهی

از انواع ترازو دیجیتال که این روزها در فروشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده فراوانی دارد ترازوی فروشگاهی است که امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار داده و همچنین توزین با دقت بالایی را نیز انجام می­دهد. این ترازو از انواع ترازوی دیجیتال است که قدرت توزین آن بسته به نیاز خریدار می­تواند متفاوت باشد و به همین دلیل شرکت های تولید کننده همواره مدل های متعددی در قدرت توزین متفاوت را به بازار عرضه می­کنند تا مشتری دست بازتری برای خرید ترازو داشته باشد. به طور مثال انواع ترازوی محک تولید می­شوند که قدرت توزین آنها از چند کیلو تا چند ده کیلوگرم متفاوت است و ترازو های سری 14000 و 17000 این شرکت قادر هستند تا 70 کیلوگرم کالا را توزین کنند. همچنین در طراحی و ساخت انواع ترازوی فروشگاهی نیز سعی شده تا دقت توزین بسیار خوبی نسبت به ترازوهای قدیمی داشته باشند و دقت اغلب ترازوها تنها به چند گرم مانند 2 تا 10 و یا حد اکثر 20 گرم می­رسد. اما باید به امکانات انواع ترازو فروشگاهی نیز اشاره ای داشته باشیم که در کنار قدرت و دقت توزین عامل تاثیر گذار و مهمی در ایجاد تفاوت میان ترازوهای قدیمی و جدید و همچنین با دیگر انواع ترازو محسوب میشود. شما با نگاهی به انواع ترازو محک به خوبی این موضوع را درک خواهید کرد که دیگر ترازوهای قدیمی با ترازوهای جدید از لحاظ امکانات قابل مقایسه نیستند. انواع ترازوی فروشگاهی که این روزها عرضه می­شوند با امکانات بسیار زیاد خود کار توزین را نه تنها تسهیل بلکه تا حد زیادی تسریع نیز کرده اند. دسترسی به هر یک از امکانات انواع ترازو فروشگاهی نیز تنها با تعدادی دکمه لمسی و یا مکانیکی میسر شده و زمان بسیار کمی را برای بهره مندی از آنها صرف خواهید نمود. برای خرید انواع ترازو و خرید انواع ترازو محک می­توانید فروشگاه تراز محک ( دفتر مرکزی ترازوی محک ) را انتخاب و بهترین ترازوهای فروشگاهی را انتخاب و سفارش دهید. این فروشگاه خرید انواع ترازو را با توجه به راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود و همچنین روش های تلفنی و البته خرید حضوری بسیار آسان کرده و بهترین ترازو را با توجه به کسب اطلاعات کامل خریداری خواهید کرد.

ترازوی محک

ترازوی آشپزخانه

از انواع ترازو که بر خلاف ترازوی فروشگاهی برای توزین در منازل مورد استفاده قرار می­گیرد ترازوی آشپزخانه است. انواع ترازوی آشپزخانه از گذشته تا کنون در محیط آشپزخانه و در میان خانم های خانه دار مورد استفاده قرار می­گرفته که البته انواع ترازوی آشپزخانه حال حاضر تنها در نوع دیجیتالی تولید می­شوند و صفحه نمایشگر آنها رقم به دست آمده را به صورت دیجیتالی نمایان می­کنند. هر یک از انواع ترازوی آشپزخانه از لحاظ امکانات و همچنین قدرت توزین قابل قیاس با ترازوهای فروشگاهی نیستند و تنها برای توزین اجسام سبک موجود در آشپزخانه های خانگی مانند مواد غذایی مناسب هستند. این نوع ترازو از انواع ترازو دیجیتال است که مشتریان زیادی دارد و به جرات باید گفت میزان فروش آن را می­توان با فروش ترازوی فروشگاهی قیاس نمود. انواع ترازوی دیجیتال آشپزخانه به برق برای توزین نیاز ندارند و باطری تعبیه شده برای هر یک که قابل شارژ نیز هست می­تواند برای استفاده از ترازو تا مدت های طولانی کاملا کار آمد و مناسب باشد.

ترازوی آشپزخانه

ترازوی وزن کشی

از انواع ترازو که همگی ما با آن آشنایی داریم و برای بدست آوردن وزن انسان مورد استفاده قرار می­گیرد ترازوی وزن کشی است. این ترازو از انواع ترازوی ارزان نیز محسوب می­گردد که در منازل و البته برخی از کسب و کارها مانند مطب ها و مراکز درمانی و یا حتی باشگاه های ورزشی کاربرد دارد. ترازوی وزن کشی از زمانی که به صورت دیجیتالی عرضه شد به خوبی و با دقت تمام وزن شخص را نمایان می­کند و البته دقت آن متناسب با مدل آن می­توانید متغیر باشد که این موضوع نیز چندان اهمیتی ندارد.

ترازوی وزن کشی

ترازوی آزمایشگاهی

ترازوی آزمایشگاهی همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست برای آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می­گیرد و توسط آن می­توان وزن خالص مواد شیمیایی و یا داروها را به دست آورد. ترازوی آزمایشگاهی بر خلاف ترازوهای کوچک گرمی از یک محفظه توزین بهره برده است که این محفظه از وارد آوردن فشار هوا به جسمی که قرار است توزین گردد جلوگیری به عمل می آورد و در نهایت تنها وزن خالص جسم را به دست می آورد. ترازوی آزمایشگاهی از لحاظ دقت در توزین نیز یکی از ترازوهای منحصر به فرد محسوب می­شود و کوچکترین خطایی در وزن به دست آمده نخواهد داشت.

ترازوی آزمایشگاهی

ترازوی گرمی

در بالا به معرفی و کاربرد انواع ترازو اشاره شد اما هنوز پایان کار نیست و ترازوهای دیگری نیست وجود دارند که کاربرد آنها بیشتر از موارد بالا نباشد مطمئنا کمتر نیست. ترازوی گرمی از دسته این ترازوها محسوب می­گردد که دقت ترازو باعث نامگذاری آن شده و خود نیز به انواع گوناگونی تقسیم بندی می­شود. شاید کاربرد انواع ترازو نام برده شده در بالا تنها به یک صنف خاص محدود می­شد اما با نگاهی به انواع ترازوی گرمی پی خواهید برد که گستره وسیعی از کسب و کارها را پوشش می­دهند. این ترازوها دقیق ترین در میان دیگر ترازوها هستند و کوچکترین اشتباهی در محاسبات خود ندارند. برای خرید انواع ترازو با کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با کارشناسان زبده فروشگاه تراز محک تماس حاصل نمایید. این فروشگاه همچنین خرید انواع ترازو و انواع ترازوی محک را با توجه به وب سایت فروشگاهی خود بیش از پیش آسان نموده و می­توانید با مشاهده اطلاعات کامل ترازو بهترین گزینه را انتخاب و سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین انواع ترازو ارزان برای افرادی که بودجه کمی در اختیار دارند توسط این فروشگاه محیا شده که با خرید آنها صرفه جویی زیادی در هزینه های خود به عمل خواهید آورد.

ترازوی گرمی

ترازوی زعفران

این ترازو یعنی ترازوی زعفران برای تمامی افرادی که در زمینه تولید و یا فروش زعفران فعالیت می­کنند به خوبی آشناست و می­تواند این گیاه ارزشمند را برای بسته بندی و یا برای فروش به مشتری به خوبی و با دقت هر چه تمام توزین کند. ترازوی زعفران قادر است تا توزین در حد مثقال را با دقت بسیار بالایی انجام دهد.

ترازوی زعفران

ترازوی طلا

ترازوی طلا نیز مانند ترازوی زعفران از دقت بسیار بالایی برخوردار است اما این ترازو تنها در طلافروشی ها کاربرد دارد و از آن برای توزین طلا و دیگر زیورآلات ارزشمند و قیمتی استفاده می­شود. ترازوی طلا جثه کوچکی دارد و یک نمایشگر دیجیتالی نیز وظیفه به نمایش در آوردن وزن را بر روی خود بر عهده دارد. برای خرید انواع ترازو با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند پیشنهاد می­کنیم تا با کارشناسان فروشگاه تراز محک که یکی از قدیمی ترین فروشندگان ترازو در کشور محسوب می­گردد و کارشناسان آن تخصص بالایی در این زمینه دارند تماس حاصل نمایید.

ترازوی طلا

قیمت انواع ترازو

در مطلب بالا به معرفی انواع ترازو و کاربرد هر یک پرداختیم اما در ادامه قصد داریم تا به قیمت انواع ترازو نیز اشاره داشته باشیم. قیمت انواع ترازو به نوع آن بستگی دارد و شما بر اساس نیاز خود باید هزینه متفاوتی را نیز در خرید ترازو بپردازید. جدای از نیاز باید به برند و مدلی از ترازو که قصد خرید آن را دارید توجه داشته باشید. قیمت انواع ترازو در برخی برندها و مدل ها که امکانات فراوانی دارند از ترازوهایی که چندان طرفداری ندارند و البته امکانات کمی را نیز به خود اختصاص داده اند بالاتر خواهد بود. از آنجایی که فروشگاه تراز محک همواره انواع ترازو ارزان را در کنار دیگر ترازوهای خود به فروش می­رساند می­تواند کمک بزرگی به شما برای خرید ترازو با قیمت مناسب باشد. انواع ترازوی ارزان موجود در این فروشگاه همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تنها ممکن است از لحاظ برخی امکانات با دیگر ترازوهای موجود تفاوت داشته باشند.

فروش انواع ترازو

برخی از فروشندگان برای فروش انواع ترازو روش های حضوری را انتخاب و برخی دیگر نیز روش های غیر حضوری مانند اینترنتی و تلفنی را انتخاب نموده اند. فروش انواع ترازو به روش اینترنتی مزیت های بیشتری را به همراه دارد و به همین دلیل نیز باعث شده تا روش های حضوری چندان مورد توجه قرار نگیرند و بسیاری از افرادی که تا چندی پیش این روش خرید را انتخاب می­کردند در حال حاضر روش های غیر حضوری را بر گزینند. فروش انواع ترازو به صورت اینترنتی به شما کمک می­کند تا با مطالعه دقیق اطلاعات محصول و یا مقایسه آن با دیگر محصولات انتخابی کاملا آگاهانه داشته باشید.

خرید انواع ترازو با بهترین قیمت

برای خرید انواع ترازو با بهترین قیمت نیازی نیست تا فروشگاه های زیادی را جستجو کنید زیرا فروشگاه تراز محک که به عنوان دفتر اصلی ترازوی محک نیز فعالیت خود را آغاز نموده یکی از بهترین گزینه ها پیش روی شما برای خرید ترازو محسوب می­گردد. شما با خرید انواع ترازو از این  فروشگاه همچنین بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را دریافت خواهید کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()