سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 آبان 1400 در ساعت 13 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

ترازوی محک و انواع آن

کشور ما در زمینه تولید ترازو به یکی از کشور های خودکفا در دنیا بدل شده و در حال حاضر برندهای معتبر متعددی را در داخل می­توان یافت که انواع ترازو را برای صنوف گوناگون و در مدل های متنوع طراحی و تولید به بازار عرضه میکنند که البته برخی از برندها با توجه به عرضه محصولات با کیفیت و به روز توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان فروشندگان ترازو و بدون شک مصرف کنندگان پیدا کنند که در این بین باید به برند محک اشاره نمود. ترازوی محک و انواع آن توانسته اند به خوبی سهم عمده ای از بازار را به تصرف خود در آورند و بدون اغراق اگر نیم نگاهی به پیشخوان فروشگاه های مختلف انداخته باشید مطمئنا یک مدل ترازوی محک را خواهید دید که به خوبی چشم نوازی می­کند و همین موضوع نشان دهنده اعتبار بالای این شرکت در میان فروشگاه داران و صنوف گوناگون است. از آنجایی که شرکت توزین توان سنجش مدل های مختلفی از ترازو را تا کنون تولید و روانه بازار کرده است در این مقاله یعنی ترازوی محک و انواع آن قصد داریم تا به معرفی هر یک از مدل های تولید شده و پر فروش این شرکت بپردازیم و شما را با محصولات منحصر به فرد برند محک بیشتر آشنا کنیم.

ترازوی محک

ترازوی 17000 محک

در این بخش از مطلب ترازوی محک و انواع آن باید به ترازوهای 17000 محک که بهترین در میان ترازوهای فروشگاهی هستند بپردازیم. اگر قصد خرید انواع ترازوی محک را داشته باشید مطمئنا ترازوهای 17000 محک به خوبی نظر شما را به خود جلب خواهند کرد زیرا از جدیدترین و قدرتمند ترین ترازوهای محک محسوب می­شوند که برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیار مناسب و ایده آل هستند. ترازوی 17000 محک در دو مدل 70 و 50 کیلویی تولید میشود که میتوانید بر حسب نیاز خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. قدرت و دقت تنها ویژگی این ترازو و عاملی متمایز کننده با دیگر مدل ها محسوب نمیشود و این امکانات بی شمار ترازو هستند که تفاوت هایی را میان این مدل با دیگر مدل ها به وجود می آورد. تمامی امکاناتی که یک ترازوی مدرن باید داشته باشد را میتوانید در ترازوی محک 17000 بیابید. تفاوتی از لحاظ امکانات نیز میان ترازوی 17000 محک 70 کیلویی و ترازوی محک 17000 با قدرت توزین 50 کیلوگرم وجود ندارد و تنها قدرت توزین آنهاست که در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود. هر دو مدل ترازوی 17000 محک برای استفاده در میادین میوه تره بار کاملا پیشنهاد میشوند زیرا اولا با قدرت توزین بالای خود میتوانند هر مقدار محصول خریداری شده را بدون هیچ مشکلی وزن کشی کنند و دوما با امکانات متعدد روند توزین را تسهیل و تسریع کرده و در نتیجه از ازدحام در فروشگاه در زمان پیک کار و اوج فروش جلوگیری به عمل می آورند. همچنین استفاده از این ترازو در سوپرمارکت های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای نیز کاملا پیشنهاد میشود.

ترازوی 17000 محک

ترازوی 15000 محک

با نگاهی به انواع ترازو محک تولید شده از گذشته تا کنون پی خواهید برد که ترازوهای 15000 این برند از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و همین موضوع نیز باعث شده تا مشتری دست بازتری در انتخاب و خرید ترازوی محک داشته باشد. از انواع ترازوی 15000 محک نیز که به خوبی در میان فروشگاه داران دلربایی میکند و از جدیدترین ترازوی های این سری نیز محسوب میگردد ترازوی 15000 پلاس محک است. ترازوی 15000 پلاس محک در دو مدل یعنی 35 و 50 کیلوگرمی تولید میشود که به امکانات زیادی مجهز شده و برای استفاده در فروشگاه ها به خصوص سوپرمارکت ها و یا میوه فروشی های محلی گزینه بسیار مناسبی است. ترازوی 15000 پلاس محک چه در نوع 35 کیلویی و چه در نوع 50 کیلویی تفاوتی از لحاظ امکانات با یکدیگر ندارند و حتی دقت توزین آنها نیز با توجه به تفاوت قدرت توزین تغییری نکرده و تنها 2 گرم است. از دیگر انواع ترازوی محک 15000 باید به مدل های BR15000BP , BR15000AP , 15000BP , 15000B , 15000APBR , 15000AP , 15000A اشاره نمود که برخی علمکدار و برخی بدون علمک و همچنین برخی به پرینتر و برخی دیگر نیز بدون پرینتر هستند که با این تنوع بالا شما به راحتی میتوانید ترازویی که متناسب با کسب و کار خود است را انتخاب و خریداری نمایید. از ریز تا درشت مشخصات فنی انواع ترازوی محک 15000 در وب سایت فروشگاه تراز محک به همراه قیمت درج شده است که در صورت تمایل به خرید میتوانید با مشاهده این مشخصات و همچنین مقایسه هر یک از مدل ها با یکدیگر یک تصمیم هوشمندانه گرفته و بهترین مدل را سفارش دهید. در میان تمامی ترازوهای محک بی اغراق باید بگوییم این انواع ترازوی محک 15000 هستند که بالاترین فروش را به خود اختصاص داده اند. البته جدای از تنوع باید به قیمت مناسب انواع ترازوی محک 15000 نیز اشاره داشته باشیم که عامل مهمی در فروش بالای این سری از ترازوهای محک محسوب میگردد.

ترازوی 15000 محک

ترازوی 14000 محک

و اما در مقاله ترازوی محک و انواع آن به ترازوهای سری 14000 میرسیم که طرفداران زیادی در میان فروشگاه داران دارد. اگر به دنبال تنوع بالایی از ترازوهای 70 کیلویی و قدرتمند هستید به شما انواع ترازوی محک 14000 را پیشنهاد میکنیم. ترازوی 14000 محک تنها در ظرفیت توزین 70 کیلویی تولید شده که برای صنوفی همچون پروتئینی ها، میوه فروشی های بزرگ و کوچک، تره بار و البته فروشگاه های زنجیره ای بسیار مناسب هستند. با توجه به تنوع بالای این سری شما میتوانید از میان انواع ترازوی محک 14000 یک ترازوی 70 کیلویی البته با امکانات متفاوت را انتخاب و خریداری کنید. انواع ترازوی محک 14000 را میتوان 14000AP , 14000SPBR , 14000 , 14000S و البته جدیدترین مدل این سری یعنی 14000PLUS نام برد. ترازوی محک 14000 پلاس در میان دیگر مدل های 14000 از فروش بالاتری برخوردار است. امکانات بی شمار به همراه کیفیت بسیار بالا عامل مهمی در فروش بالای ترازوی محک 14000 پلاس است. این ترازوها همگی علمکدار هستند و همچنین همگی نیز به غیر از یکی دو مدل که البته تولید آنها نیز متوقف شده به صورت پرینتر دار تولید میشوند.

ترازوی 14000 محک

ترازوی 11000 محک

اما از سری ترازوهای نام برده شده در بالا که دور شویم به ترازوهای سطح پایین تر محک و البته خوش قیمت نزدیک میشویم که در این میان ترازوی 11000 محک بهترین گزینه محسوب میگردد. ترازوی محک 11000 در دو مدل موجود است که یک مدل از ظرفیت توزین 35 کیلوگرم و مدل دیگر نیز ظرفیت توزین 50 کیلوگرمی دارد. هر دو مدل ترازوی محک 11000 نیز از لحاظ امکانات مشابه یکدیگر عمل میکنند و تنها ظرفیت توزین آنها موجب ایجاد تفاوت میان این دو شده است. توجه داشته باشید که این دو مدل ترازوی 11000 محک بدون علمکدار و بدون پرینتر هستند اما امکانات خوبی را در اختیار شما قرار میدهند که میتواند پاسخگوی یک فروشگاه متوسط و کوچک میوه فروشی و یا سوپر مارکت و سوپر پروتئینی باشد. برای خرید ترازوی محک 11000 میتوانید فروشگاه تراز محک که به صورت تخصصی محصولات محک را به فروش میرساند و فعالیت خود را در قالب دفتر مرکزی ترازوی محک آغاز نموده خریداری نمایید.

ترازوی 11000 محک

ترازوی 9800 محک

آرام آرام از محصولات قدرتمند و حتی سطح متوسط محک دور میشویم و به محصولات ارزان قیمت آن نزدیک میشویم. ترازوی محک 9800 از انواع ترازوی فروشگاهی و اما ارزان قیمت است که اگر توقع خود از ترازو را کمی پایین آورید مطمئنا میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. ترازوی محک 9800 از انواع ترازوی محک است که در دو مدل یعنی 15 و همچنین 30 کیلوگرمی تولید میشود که اگر قدرت توزین برای شما چندان اهمیتی نداشته باشد پس بهترین گزینه برای خرید ترازو خواهد بود. ترازوی 9800 محک یک ترازوی بدون علمک است و در مقایسه با مدل های بالا امکانات کمی را به خود اختصاص داده است. این ترازو برای برخی صنوف که به ترازوی قدرتمند نیازی ندارند و همچنین با مشتریان کمی در طول روز سر و کار دارند  بسیار مناسب و ایده آل است.

ترازوی 9800 محک

ترازوی 8800 محک

ترازوی 8800 محک دیگر یک ترازوی فروشگاهی محسوب نمیشود و برای استفاده در آشپزخانه های خانگی بسیار مناسب و کاربردی است. ترازوی 8800 محک قادر است تا 15 کیلوگرم جسم را توزین کند و از دقتی نیز برابر با 5 گرم بهره میبرد. البته ترازوی محک 8800 با توجه به اینکه بیشتر تمرکز شرکت توزین توان سنجش بر روی تولید ترازوهای فروشگاهی است به سختی در بازار یافت میشود. برای خرید ترازوی محک 8800 میتوانید با کارشناسان فروشگاه تراز محک تماس حاصل نمایید زیرا این فروشگاه در واقع دفتر مرکزی ترازوی محک است و به همین دلیل اغلب محصولات این برند را برای فروش موجود دارد.

ترازوی 8800 محک

ترازوی 2000 محک

در انتهای مطلب ترازوی محک و انواع آن نیز باید کار را با ترازوی های 2000 شرکت محک به پایان برسانیم. ترازوی 2000 محک نیز مانند ترازوی 8800 یک ترازوی آشپزخانه است اما با این تفاوت که قدرتی به مراتب کمتر از مدل 8800 دارد. ترازوی 2000 محک از ترازوهای بسیار سبک و با بدنه ای پلاستیکی البته پلاستیک فشرده است و کیفیت بالایی نیز دارد. ترازوی محک 2000 هیچ امکانات خاصی مانند دیگر ترازوهای آشپزخانه ندارد و وزن به دست آمده را بر روی صفحه نمایشگر LED خود به نمایش در می آورد. ترازوی محک 2000 سرنوشتی همچون ترازوی 8800 پیدا کرده و به سختی میتوانید آن را برای خرید بیابید. بهتر است اگر به دنبال خرید ترازوی محک هستید وقت خود را بیهوده تلف نکنید و با کارشناسان فروشگاه تراز محک تماس حاصل نمایید تا با بهترین قیمت و با صرفه جویی در هزینه های خود بتوانید یک ترازوی محک را برای فروشگاه و یا خانه خود خریداری کنید.

ترازوی 2000 محک

خرید انواع ترازوی محک

 در صورتی که تمایل به خرید انواع ترازوی محک دارید پس باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. به خوبی مشاهده کردید که تنوع بالایی از انواع ترازوی محک پیش روی شما وجود دارد پس پیدا کردن یک مدل متناسب با کسب و کار و نیاز خود کار آسانی نیست. برای خرید انواع ترازوی محک بهترین کار دریافت مشاوره است. برخی از فروشگاه ها مانند فروشگاه تراز محک امکان دریافت مشاوره رایگان را برای شما فراهم آورده اند که میتوانید با این ویژگی به راحتی آنچه مد نظر دارید را از میان انبوهی از ترازو بیابید. همچنین برای خرید انواع ترازوی محک مشخصات فنی هر یک را در وب سایت های فروشگاهی به خوبی مشاهده نموده و حتی با دیگر ترازوها مقایسه کنید تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

فروش انواع ترازوی محک

فروش انواع ترازوی محک به صورت اینترنتی این مسیر را برای شما فراهم میکند تا به مراتب خریدی بهتر و آگاهانه تر داشته باشید. در این روش فروش انواع ترازوی محک دیگر کورکورانه عمل نخواهید کرد بلکه زمانی را صرف مشاهده و مطالعه مشخصات ترازو خواهید کرد و سپس بهترین مورد را انتخاب خواهید نمود. فروشگاه اینترنتی تراز محک (دفتر مرکزی ترازوی محک) نیز با آگاهی به این موضوع، وب سایت فروشگاهی را برای انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول و همچنین خرید آسان برای شما در دسترس قرار داده است و به آسانی میتوانید ترازوی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت انواع ترازوی محک

از آنجایی که ترازوی محک ساخت داخل است در نتیجه قیمت انواع ترازوی محک نیز مسلما بهتر از ترازوهای خارجی خواهد بود. اما با این وجود باید قیمت انواع ترازوی محک را نیز استعلام کنید تا بتوانید با یک قیمت مناسب مدل ترازوی مد نظر خود را تهیه کنید زیرا قیمت این ترازو نیز با وجود داخلی بودن در فروشگاه های مختلف با نوساناتی همراه است. قیمت انواع ترازوی محک را اگر از دفاتر مرکزی و نمایندگی محصولات محک قصد خرید داشته باشید مناسب تر از دیگر فروشگاه های عرضه ترازو است زیرا قیمت های این دسته از فروشندگان تنها توسط شرکت تولید کننده تعیین میشود.

ارسال نظر

هادی عباسی نژاد ... :
2 0
ترازو محک خوب میخام وقیمت مناسب
مدیریت :
1 0
سلام. روز بخیر. همکاران ما در بخش فروش در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. با تشکر
مژده سجادی :
0 0
یه ترازوی 20کیلویی میخوام. قیمت مناسب
مدیریت :
0 0
سلام. همکاران ما در بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()