سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 12 مهر 1400 در ساعت 29 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عوامل موثر در قیمت ترازو

با توجه به اینکه ترازو یکی از پرکاربرد ترین و به طبع پر فروش ترین تجهیزات توزین و اندازه گیری محسوب می­گردد در این مقاله قصد داریم تا به عوامل موثر در قیمت ترازو اشاره ای داشته باشیم تا پس از مطالعه این مقاله بتوانید ترازو را آگاهانه و با بهترین قیمت خریداری نمایید. قبل از اینکه به قیمت ترازو بپردازیم باید این موضوع را یاد آور شویم که تنها به قیمت ترازو دیجیتال اشاره خواهیم داشت زیرا دیگر خبری از ترازوهای عقربه ای و مکانیکی برای توزین اجسام نیست و تنها ترازوهای دیجیتال هستند که در بازار خرید و فروش می­شوند.

برندها موثرترین عامل در قیمت ترازو

یکی از عوامل مهمی که پیش از هر چیز قیمت ترازوی دیجیتال را تحت تاثیر بسیار زیادی قرار می­دهد برند است. قیمت ترازو دیجیتال در برخی برندها نسبت به برندهایی که چندان شناخته شده نیستند و البته کیفیت و کارایی آن چنانی ندارند بی برو برگرد بالاتر است. البته شاید زمانی که سخن از برند به میان می آید نظر شما خواه نا خواه به سمت برندهای خارجی جلب شود که باید بگوییم سخت در اشتباهید. این موضوع در گذشته و قبل از شروع به کار شرکت های مطرح ایرانی مانند محک کاملا صحت داشت و ترازوهای خارجی تنها یکه تاز میدان بودند. اما در حال حاضر باید بگوییم دیگر این گونه نیست و حتی بر عکس این قضیه بر قیمت ترازوی دیجیتال صادق است. در حال حاضر این ترازوهای ایرانی به خصوص ترازوهای فروشگاهی ایرانی هستند که از برخی برندهای خارجی نیز قیمتی به مراتب بالاتر و البته کیفیت و کارایی بهتری دارند. به طور مثال قیمت ترازو محک از برخی برندها مانند برندهای چینی موجود در بازار بالاتر است و با همین قیمت نسبتا بالاتر نیز جالب است بدانید که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. البته قیمت ترازوی محک شاید از برندهای خارجی کمی بالاتر باشد اما به معنای گران بودن آن نیست و قیمتی بسیار مناسب با توجه به ویژگی های بسیار زیاد خود دارد. قیمت ترازو محک متاثر از مدل های گوناگونی از آن که توسط شرکت توزین توان سنجش عرضه می­شوند متفاوت است. به طور مثال قیمت ترازوی محک در مدل های پلاس که امکانات بیشتری دارند و عملکرد آنها تحسین برانگیز است از مدل های قدیمی تر به مراتب بالاتر خواهد بود.

ترازوی محک

مدل پس از برند عاملی مهم در تعیین قیمت ها

از عوامل موثر در قیمت ترازو مدل های گوناگون یک برند هستند که طی سالها فعالیت شرکت تولید کننده ترازو وارد بازار شده اند. قیمت انواع ترازو دیجیتال فروشگاهی در یک برند با یکدیگر یکسان نیستند و هر یک قیمت خاصی را به خود اختصاص داده اند. یک شرکت تولید کننده ترازوی دیجیتال فروشگاهی برای آنکه بتواند نیاز مشتری را پاسخ دهد همواره مدل های گوناگونی از ترازو را تولید و عرضه می­کند. حتی ممکن است دو ترازو دیجیتال فروشگاهی در یک برند و یک مدل تولید شوند اما شرکت سازنده آنها را با ظرفیت ها و آپشن های گوناگون تولید کرده باشد که همین موضوع عاملی در تعیین قیمت آنها خواهد بود. همچنین مدل های جدید ترازو دیجیتال فروشگاهی معمولا گران تر از مدل های قدیمی هستند. اما همواره این گونه نیست و در برخی موارد ممکن است قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی در مدل های قدیمی از مدل های جدید یک برند بالاتر باشد. عواملی که باعث می­شوند قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی قدیمی از مدل های جدید بالاتر باشد را می­توان کیفیت و کارایی بهتر و البته محبوبیت بیشتر دانست. شرکت های تولید کننده معمولا برای اینکه قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی آنها به گونه ای باشد که مشتری توانایی خرید داشته باشد، محصولاتی متنوع را طراحی و راهی بازار می­کنند. با نگاهی به لیست قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی یک برند پی خواهید برد که مدل­هایی نیز وجود دارند که با بودجه کم قابل خریداری هستند.

ظرفیت از عوامل موثر در قیمت ترازو

عوامل موثر در قیمت ترازو تنها به چند مورد محدود نمی­شود و عوامل زیادی هستند که قیمت ترازو و قیمت ترازوی فروشگاهی را تعیین می­کنند اما شاید هیچ یک به اندازه ظرفیت در قیمت آن تاثیر گذار نباشد. قیمت ترازو فروشگاهی که در ظرفیت های بالایی تولید می­شوند بالاتر از ترازوهای با قدرت توزین پایین تر است. به طور مثال شرکت محک ترازوهای فروشگاهی زیادی را تولید کرده است که با نگاهی به لیست قیمت ترازوی محک پی خواهید برد که بر اساس ظرفیت های توزین، تفاوت قیمت ها نوسان زیادی دارد. قیمت ترازوی فروشگاهی محک که به طور مثال 70 کیلوگرم است با نوع 35 کیلویی تفاوت محسوسی خواهد داشت. و یا حتی قیمت ترازو فروشگاهی با ظرفیت 50 کیلوگرم نیز با نوع 35 کیلویی متفاوت است و بالاتر در نظر گرفته شده است. لیست قیمت ترازو محک را می­توانید از فروشگاه اینترنتی تراز محک که دفتر مرکزی ترازوی محک است دریافت نمایید. مطابق این لیست قیمت ترازوی محک شما هیچ گونه هزینه اضافی که خودسرانه توسط برخی فروشندگان اعمال می­شود را نخواهید پرداخت. زیرا این لیست قیمت ترازوی فروشگاهی محک توسط شرکت توزین توان سنجش منتشر می­شود و فروشندگان مجاز و معتبر نیز باید از آن تبعیت نمایند. همچنین این لیست قیمت ترازو محک ممکن است سالانه تغییراتی داشته باشد و اینگونه نیست که به صورت مداوم قیمت ها افزایش یابند.

نوسان قیمت ترازو با توجه به امکانات و تکنولوژی ساخت

از دیگر عوامل موثر در قیمت ترازو باید به امکانات آن اشاره کنیم که این امکانات نیز با توجه به گذشت زمان به ترازو ها افزوده می­شوند. قیمت انواع ترازو فروشگاهی می­تواند تنها به واسطه یک ویژگی و یا تکنولوژی به کار رفته در ساخت ترازو متفاوت باشد. برخی برندها قیمت انواع ترازو فروشگاهی خود را بدون اینکه تغییری در ظرفیت و دقت ایجاد شده باشد بالا می­برند که دلیل آن نیز تنها یک چیز است و آن هم امکانات ترازو است. با نگاهی به قیمت انواع ترازو محک به خوبی به این موضوع پی خواهید برد. قیمت انواع ترازو محک به صورت سالانه تغییر می­کند اما دلیل آن تنها افزایش تورم و یا افزایش نرخ ارز نیست بلکه این شرکت با ورود فن آوری های جدید اقدام به اضافه نمودن آنها به محصولات خود می­کند که در نتیجه قیمت ها را نیز تحت تاثیر قرار می­دهد. ترازوهای سری 15000 این شرکت نسبت به ترازوی 15000 پلاس ارزان تر هستند که البته بی دلیل نیست زیرا مدل های 15000 پلاس به فن آوری روز دنیا مجهز شده اند.

افزایش قیمت ترازو با توجه به عدم تولید

از دیگر عوامل موثر در قیمت ترازو باید به عدم تولید یک و یا چند مدل ترازو توسط یک برند اشاره نمود. برخی از برندهای ترازو وجود دارند که مدل هایی بسیار محبوب را به بازار عرضه میکنند و این عرضه نیز چندین سال به طول می انجامد که در نهایت و با قطع تولید، افزایش قیمت این مدل ها را شاهد خواهیم بود. قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک در برخی مدل ها که کم و بیش در بازار یافت می­شوند نیز گویای همین موضوع است. برخی مدل های این برند آنقدر محبوب هستند که با توجه به عدم تولید هنوز مشتریان زیادی دارند. بهترین قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک را می­توانید از فروشگاه اینترنتی تراز محک بخواهید و برای ارتباط با کارشناسان این فروشگاه یک تماس تلفنی کافیست.

قبل ازخرید ترازو از قیمت های روزانه آگاه شوید

در انتهای مقاله عوامل موثر در قیمت ترازو باید به راهکاری اشاره کنیم که با عملی نمودن آن می­توانید ترازو با بهترین قیمت را خریداری نمایید. شما به عنوان یک خریدار قبل از هر چیز باید قیمت روز انواع ترازوی دیجیتال را دریافت نمایید. مطمئنا شما هیچ اطلاعی از بابت قیمت های روز ندارید و به همین دلیل بدون اطلاع از قیمت ها نیز خرید کورکورانه ای خواهید داشت. اما قیمت روز انواع ترازوی دیجیتال که برخی فروشگاه ها مانند فروشگاه اینترنتی تراز محک به مشتریان خود ارائه می­دهند کمک بزرگی به شما برای خرید ترازو با قیمت مناسب خواهد کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()