سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 آبان 1400 در ساعت 28 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع باسکول محک

انواع باسکول محک توسط شرکت توزین توان سنجش (محک) تولید و روانه بازار شده اند که با توجه به کیفیت بسیار بالای هر یک از آنها و همچنین پشتیبانی بسیار خوبی که از سوی شرکت بر این باسکول ها صورت میگیرد به یکی از پرفروش ترین باسکول های حال حاضر در کشور بدل شده اند و کمتر برندی را میتوان یافت که تا این حد مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته باشد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به معرفی انواع باسکول محک بپردازیم و شما را با باسکول های این برند نام آشنا و معتبر آشنا سازیم. اول از هر چیز برای معرفی انواع باسکول محک باید یاد آور شویم که شرکت توزین توان سنجش با توجه به پیشرفت تکنولوژی تنها باسکول دیجیتال محک را تولید و روانه بازاز میکند و دیگر خبری از باسکول های قدیمی سنگی در میان محصولات این شرکت نیست. باسکول دیجیتالی محک مطابق با آخرین فن آوری و استاندارد های روز دنیا تولید میشود و همین ویژگی دقت و راندمان کاری آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این موضوع تفاوت بسیار چشمگیری را میان باسکول دیجیتال محک و باسکول های سنگی قدیمی ایجاد کرده است. یکی از تفاوت های عمده میان باسکول دیجیتالی محک و باسکول های قدیمی جدای از دیگر ویژگی ها به دقت بالای باسکول در توزین باز میگردد و کمترین خطا را در توزین و به نمایش در آوردن وزن به دست آمده ایجاد میکند.

باسکول محک

انواع باسکول محک بر اساس ظرفیت

انواع باسکول محک که تا کنون تولید شده اند همگی در مدل 13000 عرضه شده و میشوند و تنها ظرفیت و امکانات آنهاست که تفاوت هایی را به وجود آورده است. باسکول محک 13000 در ظرفیت های گوناگونی عرضه میشود که دست خریدار را برای خرید باسکول در ظرفیت متناسب با نیاز خود باز گذاشته است. شما باسکول محک مدل 13000 را در ظرفیت های 150 کیلویی، 200 کیلویی، 500 کیلویی، 1000 کیلویی و همچنین 1500 کیلویی میتوانید تهیه نمایید. انواع باسکول محک که ظرفیت 500 کیلوگرم یا زیر 500 کیلوگرم دارند مانند باسکول محک 150 کیلویی، باسکول محک 200 کیلویی، باسکول محک 300 کیلویی و باسکول محک 500 کیلویی برای فروشگاه های بزرگ و کارگاه ها بسیار مناسب هستند و میتوانند نیاز این دسته از صنوف را به خوبی برطرف سازند. اما در برخی صنوف دیگر نمیتوان باسکول دیجیتال محک با چنین ظرفیت هایی را انتخاب نمود و باید به سراغ ظرفیت های بالاتر رفت. باسکول یک تنی محک که با نام های دیگری نیز شناخته میشود و به آن باسکول 1000 کیلویی محک، باسکول 1 تنی محک و یا باسکول 1 تن محک نیز گفته میشود و همچنین باسکول 1500 کیلویی محک میتوانند برای صنوف و کسب و کارهایی که به ظرفیت های بالاتر نیاز دارند بسیار کارآمد و مناسب باشد. انبارها و واحد های تولیدی از مشتریان پر و پا قرص انواع باسکول با ظرفیت های بالا هستند. البته باسکول محک 150 کیلویی، باسکول محک 200 کیلویی، باسکول محک 300 کیلویی، باسکول محک 500 کیلویی نیز ممکن است برای برخی از تولیدی ها و انبارهایی که محصولات آنها وزن آن چنانی ندارند نیز مناسب باشد، اما پیشنهاد میشود برای اینکه خیال خود را آسوده کنید به سراغ ظرفیت های بالاتر بروید. شاید تفاوت قیمت میان باسکول یک تنی محک ( باسکول 1000 کیلویی محک) و همچنین باسکول 1500 کیلویی محک وجود داشته باشد اما بدون توجه به این تفاوت قیمتی و با در نظر گرفتن تنها نیاز خود باید انواع باسکول محک با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید تا بعدها با مشکلاتی مواجه نشده و مجبور به تعویض و یا خرید باسکول نشوید. این نکته را نیز باید یاد آور شویم که باسکول 1 تنی محک و یا همان باسکول 1 تن محک با توجه به قیمت بسیار مناسب مطمئنا خریدی بسیار مقرون به صرفه تر از برخی برندهای خارجی را برای شما به همراه خواهد داشت.

انواع باسکول محک بر اساس ساختار

به انواع باسکول محک بر اساس ظرفیت اشاره شد اما باید به مدل های گوناگون باسکول محک 13000 که از لحاظ ساختار و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند نیز اشاره کنیم که به اندازه ظرفیت حائز اهمیت هستند. از انواع باسکول محک مدل 13000 که از پرطرفدارترین و همچنین قدیمی ترین نوع باسکول نیز محسوب میشود باید باسکول ثابت محک را نام برد. برخی به اشتباه تصور میکنند باسکول ثابت محک به دلیل اینکه غیر قابل جابجایی است و در یک مکان به صورت ثابت باقی میماند نام گزاری شده که باید بگوییم دلیل نامگذاری آن نمایشگر ثابتی است که بر روی قسمت فوقانی باسکول تعبیه شده و غیر قابل حرکت است. اما در نقطه مقابل این باسکول یک باسکول با نام باسکول متحرک محک قرار دارد که کاملا با نوع ثابت تفاوت دارد. شما با مشاهده باسکول متحرک محک خواهید دید که نمایشگر آن به کمک یک سه یا چهارپایه در مکانی دورتر از باسکول میتواند قرار گیرد و اتصال میان باسکول و نمایشگر نیز به لطف یک کابل چند متری امکان پذیر خواهد شد. از انواع باسکول محک که نمایشگر آن از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار است، باسکول دیواری محک نام دارد که نمایشگر آن بر روی دیوار تعبیه میشود اما بعد از نصب مانند باسکول متحرک دیگر نمیتوان نمایشگر را جابجا نمود. باسکول دیواری محک برای کسب و کار و صنوفی که تمایل دارند نمایشگر در مکانی دورتر از باسکول قرار داشته باشد بسیار مناسب و کارآمد است. باسکول رولیک محک نیز یکی دیگر از انواع باسکول محک است که به غلطک برای حمل هر چه آسان تر اجسام و بار مجهز شده و برای برخی صنوف بسیار مناسب و کاربردی است. باسکول رولیک محک در خط بسته بندی میتواند برای بسیاری از کارخانجات و کارگاه ها کاملا مفید باشد و از جمله خریداران این نوع باسکول نیز همین صنوف هستند. انواع باسکول محک را به صورت چرخ دار و بدون چرخ میتوانید تهیه نمایید. شرکت توزین توان سنجش برای اینکه بتواند کار جابجایی باسکول را برای خریدار تا حد زیادی آسان کند امکان تعبیه چرخ را برای محصولات در نظر گرفته که مشتری با پرداخت هزینه اضافی میتواند یک باسکول چرخ دار محک تحویل بگیرد. باسکول چرخ دار محک که در برخی از مدل ها مانند باسکول یک تنی محک به صورت چرخ پاترولی عرضه میشود کار جابجایی و انتقال آن از مکانی به مکانی دیگر را بسیار آسان کرده است. توجه داشته باشید که هر یک از باسکول های ثابت، متحرک، دیواری و رولیک محک را در ظرفیت های نام برده شده میتوانید خریداری نمایید و این موضوع دست شما را برای انتخاب بهترین باسکول باز خواهد گذاشت.

انواع باسکول محک

خرید باسکول محک

از آنجایی که تنوع بالایی از باسکول محک برای فروش وجود دارد مطمئنا انتخاب یک باسکول مناسب برای شما کار آسانی نخواهد بود. برای خرید باسکول محک بهتر است فروشگاه ها و یا شرکت هایی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در زمینه فروش باسکول و تجهیزات توزین و اندازه گیری فعالیت میکنند. نمایندگی باسکول محک بهترین گزینه ای است که میتوانید انتخاب کنید زیرا کارشناسان این مراکز به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. این کارشناسان مدت های طولانی برای خرید باسکول محک به مشتریان خود مشاوره داده اند و دیگر تخصص بالایی در امر مشاوره به دست آورده اند. فروشگاه تراز محک نیز که خود در جایگاهی فراتر از نمایندگی باسکول محک قرار دارد و فعالیت خود را به عنوان دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک آغاز نموده که در نتیجه بهترین گزینه برای خرید شما محسوب میگردد.

فروش باسکول محک

برای خرید باسکول محک از چندین روش میتوانید بهره مند شده و باسکول مورد نیاز خود را تهیه نمایید که باید به روش های حضوری و غیر حضوری اشاره نمود. فروش باسکول محک دیگر تنها به صورت حضوری انجام نمیشود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی به روش های غیر حضوری نیز انجام میشود که در این میان روش خرید اینترنتی با استقبال بیشتری نسبت به روش حضوری مواجه شده است. فروش باسکول محک به صورت اینترنتی انتخاب را برای شما آگاهانه تر خواهد کرد. در زمان خرید باسکول محک به صورت اینترنتی شما مو به مو تمامی مشخصات باسکول را مشاهده خواهید کرد که در نهایت بهترین انتخاب را خواهید داشت. فروشگاه اینترنتی تراز محک نیز فروش باسکول محک به صورت اینترنتی را در کنار خرید حضوری برای شما در نظر گرفته و پس از مشاهده کلیه اطلاعات محصول میتوانید خرید خود را انجام دهید.

قیمت باسکول محک

قیمت باسکول محک متناسب با نوع آن متفاوت خواهد بود. شاید تفاوت قیمتی میان باسکول محک 300 کیلویی، باسکول محک 150 کیلویی، باسکول محک 200 کیلویی و همچنین باسکول محک 500 کیلویی چندان زیاد نباشد اما زمانی که ظرفیت بیشتر میشود نوسان قیمت ها بیشتر خودنمایی میکنند. باسکول یک تنی محک یا باسکول محک 1500 کیلویی تفاوت قیمت چشمگیرتری با قیمت باسکول های با ظرفیت 500 کیلو و کمتر خواهد داشت. باسکول 1000 کیلویی محک ( باسکول 1 تنی محک ) نیز خود از لحاظ قیمت با باسکول 1500 کیلویی متفاوت است. باسکول 1 تن محک و همچنین انواع باسکول محک در ظرفیت های دیگر را با قیمت مناسب تنها از فروشگاه تراز محک بخواهید. قیمت باسکول محک را ثابت و یا متحرک، دیواری و رولیک بودن نیز تعیین میکند. با نگاهی به قیمت باسکول محک به این موضوع پی خواهید برد. همچنین آپشن چرخ نیز میتواند بر روی قیمت باسکول محک تاثیر زیادی داشته باشد. اگر شما باسکول چرخ دار محک را نیاز داشته باشد پس هزینه ای به قیمت باسکول اضافه خواهد شد. همچنین باسکول چرخ دار محک از نوع چرخ پاترولی گران تر از چرخ معمولی خواهد بود. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت باسکول محک نوع سینی آن است. سینی استیل را به صورت آپشن میتواند برای باسکول در نظر بگیرید اما هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت نمایید.

باسکول محک ارزان

هر یک از انواع باسکول محک از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و هزینه های شما را تا حد زیادی خواهند کاست. اما در این بین برخی از افراد نیز به دنبال باسکول محک ارزان هستند که باید بگوییم از هر فروشگاهی نمیتوان باسکول های محک را ارزان خریداری نمود. برای خرید باسکول محک ارزان باید دفاتر مرکزی ترازو و باسکول محک یا نمایندگی ها را انتخاب کنید. باسکول محک ارزان را از فروشگاه اینترنتی تراز محک در تمامی مدل ها میتوانید خریداری نمایید. دفتر مرکزی ترازوی محک مطابق با قیمت های مصوب کلیه محصولات خود را به فروش میرساند و به همین دلیل با قیمت بسیار مناسبی قادر خواهید بود محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()