سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 15 آبان 1400 در ساعت 28 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چرا محک؟

شما به عنوان خریدار زمانی که وارد یک فروشگاه میشوید و قصد خرید ترازو، باسکول و کالباس بر را دارید چه فاکتورهایی را در اولویت انتخاب و خرید قرار میدهید؟ آیا تنها به قیمت ها توجه دارید و یا کیفیت و گارانتی و البته خدمات پس از فروش نیز برای شما اهمیت دارد؟ مطمئنا در پاسخ نمیتوانید یک گزینه را انتخاب کنید و تمایل دارید که یک محصول تمامی ویژگی های یاد شده را در خود داشته باشد. سوال اینجاست آیا برندی در بازار وجود دارد که تمامی این ویژگی ها را در خود جای داده باشد؟ در پاسخ باید بگوییم بله برندهای معتبری در بازار وجود دارند که تمام انتظارات شما را بر آورده می سازند و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. یکی از برندهای بسیار خوش نام و معتبری که اغلب خریداران در صنوف مختلف با آن آشنایی دارند و از ویژگی های متعدد آن نیز آگاهی دارند برند محک است. اما چرا محک؟ چرا بیشتر صنوف توجه زیادی به برند محک دارند؟

ترازوی فروشگاهی محک

کیفیت بالا

مهمترین عاملی که خریدار را ترغیب به خرید محصولات محک مانند ترازو، باسکول، کالباس بر و دستگاه ضد عفونی دست میکند کیفیت بسیار خوب این محصولات است. برندهای ارزان قیمت خارجی که خریدار را با قیمت کم خود وسوسه میکنند همواره از این ویژگی بی بهره هستند و خریدار نیز تنها به واسطه اینکه با خرید این دسته از محصولات میتواند هزینه های خود را کاهش دهد اقدام به خرید آنها میکند و در نهایت نیز متضرر میشود. این محصولات بعد از مدتی با مشکلاتی مواجه میشوند که مصرف کننده مجبور به تعمیر و یا تعویض آنها خواهد شد و نه تنها هزینه های خود را کاهش نخواهد داد بلکه با خرید مجددی که انجام میدهد هزینه های بیشتری را برای خود میتراشد. اما محصولات محک از کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند و دیگر خیال مصرف کننده از این بابت آسوده خواهد بود. ترازو، باسکول و کالباس بر محک چه در بخش بدنه و چه در بخش قطعات داخلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مونتاژ اصولی محصولات که با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انجام شده، همگی در کنار هم سبب شده تا از لحاظ کیفی جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهند.

عملکرد عالی

یکی از ویژگی هایی که ترازو، کالباس بر و باسکول باید از آن در کنار کیفیت برخوردارد باشد، راندمان و عملکرد آن است. به طور مثال یک ترازو و یا باسکول باید در توزین اجسام از دقت بالایی برخوردار باشد و با میزان خطای بسیار کمی، وزن به دست آمده را به نمایش در آورد. همچنین یک کالباس بر باید به راحتی و با کوچکترین فشار دست برش را انجام دهد. طراحی و همچنین به کارگیری از قطعات استاندارد همگی در کارکرد دستگاه تاثیر گذار هستند و مصرف کننده خروجی بسیار خوبی را دریافت خواهد کرد. ترازو و کالباس بر و همچنین باسکول محک همگی زیر نظر مهندسان با تجربه طراحی و همچنین با بهترین قطعات تولید شده اند که کارایی بسیار خوبی را نیز از تمامی محصولات محک شاهد خواهید بود.

باسکول محک

قیمت مناسب

با توجه به رشد قیمت ترازو، باسکول و کالباس بر بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت آن قابل قبول باشد. یافتن چنین محصولی کار آسانی نخواهد بود و اغلب آنهایی که کیفیت بالایی دارند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. اما شرکت توزین توان سنجش علاوه بر اینکه محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید و راهی بازار میکند توجه زیادی نیز به حقوق مصرف کننده از بابت قیمت ها دارد و به همین دلیل شاهد هستیم که با بهترین قیمت کلیه محصولات محک عرضه میشوند که خریدی مقرون به صرفه را رقم میزنند. قیمت ترازو، باسکول و کالباس بر محک توسط فروشندگان مانند محصولات خارجی تعیین نمیشود و این شرکت توزین توان سنجش است که قیمت ها را تعیین خواهد کرد. تعیین قیمت ترازو، باسکول و کالباس بر و البته دستگاه ضد عفونی کننده دست نیز تنها در بازه زمانی یک ساله و یا بر اساس شرایط چند ماهه صورت خواهد گرفت و هیچ تغییری را در قیمت ها جدای از تصمیم شرکت شاهد نخواهید بود.

گارانتی معتبر

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از محصولات وارداتی از آن بی بهره هستند و از سویی برای مشتری و مصرف کننده نیز اهمیت زیادی دارد گارانتی آن است. یک ترازو، باسکول، کالباس بر و دستگاه ضد عفونی کننده دست باید از گارانتی معتبری برخوردار باشد. توجه داشته باشید که هر گارانتی نیز که در هنگام فروش به مشتری ارائه میشود از اعتبار بالایی برخوردار نیست و این موضوع اهمیت زیادی دارد. محصولات محک با گارانتی بسیار معتبری عرضه میشوند که برخی از محصولات با گارانتی 1 ساله و برخی نیز تا 2 سال گارانتی دارند. این گارانتی محصولات محک خیال مشتری را آسوده میکند و میتواند در صورتی که هر یک از محصولات با مشکلی مواجه شد آن را به گارانتی واگذار نماید. مراکزی که برای بخش گارانتی محصولات محک تعیین شده اند در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خدمات رسانی خواهند کرد.

خدمات پس از فروش گسترده

برخی از برندها تنها چند شهر را برای ارائه خدمات پس از فروش خود در نظر میگیرند که در این مواقع مصرف کننده مجبور به طی مسافتی طولانی به شهرهای دیگر برای تعمیر ترازو، باسکول، کالباس بر و دستگاه ضد عفونی کننده دست خواهد بود. اما شرکت توزین توان سنجش خدمات پس از فروش بسیار گسترده ای را به مشتریان خود ارائه میدهد که میتوانید از هر شهر کشور حتی شهرهای کوچک این خدمات را برای محصولات محک دریافت نمایید و دستگاهی که با هر مشکلی ممکن است مواجه شود را به واحد گارانتی واگذار نمایید. همچنین شرکت توزین توان سنجش در برخی شهرها نه تنها یک مرکز بلکه چندین مرکز را بدین منظور راه اندازی نموده که دسترسی به آنها را آسان تر و همچنین روند تعمیر و تحویل دستگاه به مشتری را تا حد زیادی تسهیل و تسریع کرده است.

کالباس بر محک

تنوع بالای محصولات محک

عرضه باسکول و ترازو و البته کالباس بر تنها در چند مدل، خریدار را برای انتخاب دستگاهی که متناسب با نیاز او باشد محدود میکند و از این رو مشتری چندان رضایتی از خرید خود نخواهد داشت. اما زمانی که یک برند تنوع بالایی از محصولات را معرفی میکند، مشتری نیز تصمیم و انتخاب بهتری خواهد داشت. محصولات محک از تنوع بالایی برخوردار هستند و میتوانید با توجه به چنین تنوعی به راحتی آن چه که نیاز دارید را تهیه نمایید. در میان محصولات شرکت توزین توان سنجش این ترازو و باسکول هستند که بیشترین تنوع را به خود اختصاص داده اند. انواع ترازو و باسکول در ظرفیت های مختلف و همچنین با امکانات متنوع وجود دارند که متناسب با کسب و کارهای مختلف طراحی و تولید شده اند و خریدار میتواند از میان آنها یکی از بهترین ها که کاملا نیاز او را برطرف میسازد تهیه نماید. همچنین این تنوع محصول در هزینه های خریدار نیز صرفه جویی خواهد کرد زیرا نیازی نیست تا تنها یک مدل که قیمت بالایی نیز دارد را تهیه کند.

محصولات محک همواره موجود هستند

تا کنون برندهای زیادی به بازار ورود پیدا کرده اند که مدل های مختلفی از ترازو، باسکول و کالباس بر را معرفی کرده و طی چند سال محبوبیت زیادی را نیز به دست آوردند. اما طولی نینجامید که عمر حضور آنها در بازار به سر رسید و دیگر نام و نشانی از آنها وجود ندارد. این موضوع امکان تعمیر باسکول یا ترازو و کالباس بر را نیز به دلیل عدم تولید و نبود قطعات یدکی نیز دشوار میکند. محصولات محک دیگر چنین مشکلاتی را ایجاد نمیکنند و همواره برای خرید موجود هستند. شما در هر زمان که به محصولات محک نیاز داشته باشید میتوانید آنها را از فروشگاه ها، نمایندگی ها و دفاتر مرکزی خریداری کنید و یا در صورتی که به قطعه برای تعمیر آن نیاز داشته باشید به راحتی آن را تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی تراز محک کلیه محصولات شرکت محک را با قیمت های تعیین شده از سوی شرکت تولید کننده و با گارانتی معتبر به فروش میرساند و برای ثبت سفارش و خرید میتوانید به روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()